September 16, 2002
Onkel-Benz wrote: [quote=Kizo][quote=Onkel-Benz]Svårt att överhuvvetaget rösta när det bara fanns "JA" alternativ...
Som sagt...
Vadårå???
Hehe, jag har förklarat på flera ställen att jag glömde trycka "lägg till svar" efter att jag skrivit nej-svaret. Jag tröck på att skapa tråden istället. :bgrin: Minor mistake, my bad, sorry.
skiroy wrote: Något hotfullt
Ingen fara, nu är helgen slut och jag har slut på tid igen.
Pals? 8-[
April 26, 2002
Kizo wrote: [quote=Onkel-Benz][quote=Kizo][quote=Onkel-Benz]Svårt att överhuvvetaget rösta när det bara fanns "JA" alternativ...
Som sagt...
Vadårå???
Hehe, jag har förklarat på flera ställen att jag glömde trycka "lägg till svar" efter att jag skrivit nej-svaret. Jag tröck på att skapa tråden istället. :bgrin: Minor mistake, my bad, sorry.
skiroy wrote: Något hotfullt
Ingen fara, nu är helgen slut och jag har slut på tid igen.
Pals? 8-[
Jasså sorry...
September 12, 2001
NH|SiBBoR wrote: [quote=Kizo]Kan inte någon moderator lägga till ett "nej" svar? :bgrin:
Nope. Jag sover inte middag. Visst har det hänt att man däckat efter några dagars vakenhet vid middagstid, men det är inte så att jag i normala fall går och tar mig en tupplur.
Enda gången du däckar är när du har sippat på öl du knappt kan uttala . 😉
September 17, 2001
skiroy wrote: [quote=NH|SiBBoR][quote=Kizo]Kan inte någon moderator lägga till ett "nej" svar? :bgrin:
Nope. Jag sover inte middag. Visst har det hänt att man däckat efter några dagars vakenhet vid middagstid, men det är inte så att jag i normala fall går och tar mig en tupplur.
Enda gången du däckar är när du har sippat på öl du knappt kan uttala . 😉
uhrm, shhh! :blink:
May 9, 2001
Jag skulle vilja ta en tupplur ibland men då kan jag inte somna när jag väl SKA sova.
Dessutom kan jag inte ta en 5 minuters vilopaus. Somnar jag so sover jag ett par timmar, typ.
Sedan blir jag så seg. Nä, jag får stå ut med att jag är trött ibland.
Farsan var expert på att ta en tupplur. Han behövde ingen väckarklocka heller.
Han vaknade av sig själv efter exakt 30 minuter. Han tog dock en tupplur endast på helgerna.
Det är väl en vanesak. 30 minuter räckte väl för honom. Kroppen var väl inställd på det.
Sedan var han pigg resten av eftermiddagen/kvällen.
1 Guest(s)