January 13, 2004
Krqagyzzz wrote: [quote=Chris64]Tung förlust men en hiroisk insats
ingen mins en förlorare....
Är namnet Adolf Hitler bekant??
Där kan man snacka förlora.. 😕
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 12, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=Mean Machine][quote=Delph1]Då var man i final då :bgrin:
//Andreas
Yeah. :pidu:
Btw, Skidroy: du skräms, din j**el...:D
du skall vara glad, vet du inte vad det är för straff på högföräderi?
Är det inte du som har "Quisling" under ditt nick på NHU? 😛
May 17, 2002
Mean Machine wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Mean Machine][quote=Delph1]Då var man i final då :bgrin:
//Andreas
NHU? :-s
March 28, 2005
Krqagyzzz wrote: [quote=Mean Machine][quote=Krqagyzzz][quote=Mean Machine][quote=Delph1]Då var man i final då :bgrin:
//Andreas
NHU? :-s
There is no NHU! :bok:
Elementet: A64 3000+ - DFI LanParty nF4 UT SLi-D - 2X512MB Speed Premium BH-5 - Powercolor X850XT PE - 200GB Seagate - 80GB Seagate - Vattenkylt
May 10, 2002
hawkie wrote: Tvekade aldrig på att Sverige skulle loosa.
Så j**la dålig stil av NHL töntarna att inte vara med.
Mycket har man sett men deras "skolk" från VM var nog det lägsta någonsin.
Jag tycker det var bra att de inte var med, skit i om vi vinner eller inte men det är bara drygt att köra på gamla trötta spelare. Vi kom långt iaf, förhoppningsvis brons nu då.
May 10, 2002
skiroy wrote: [quote=abishai][quote=BloodMan]men vafan hur fan kunde vi loosa så 🙁
för dåligt spel i mittzon
Mittzon ?
För dåligt spel över hela planen !
Framför allt för dålig power play.
framför allt i mittzon imo, du vet man måste komma förbi där för att komma till deras sida 😉 Vi släppte förbi dem för lätt och tog oss förbi för långsamt. Däremot powerplay:et ska jag hålla med dig om, men det var roligt att se Lundkvist i den här matchen 😎
1 Guest(s)