November 27, 2003
Fackamato wrote: [quote=Delph1][quote=Fackamato][quote=Delph1]Bara inse att ni förlorade mot ett bättre lag , inget att grina över 😉
//Andreas
Se så Fakkah lille inte gråta, pappa kommer med stock senare 😉
//Andreas
👿 [-X
Awwww, inte vara på det humöret! 🙁 .. plz?
//Andreas
May 10, 2002
Delph1 wrote: [quote=Fackamato][quote=Delph1]Bara inse att ni förlorade mot ett bättre lag , inget att grina över 😉
//Andreas
//Andreas
Delph1 förresten, du skrev "ni" istället för "sverige", "dom" eller vad som helst. Det var ingen här som spelade mer än dig, får man dra slutsatsen att din kommentar var endast avsedd att provocera och få dig att känna dig bättre än oss?
:bok:
Men det är rätt intressant att höra på människor när det kommer till sporter där sverige är med i, varje gång det går bra sägs det "vi spelade bra" "fan vad bra vi var idag" blabla men något går fel "fan vad dåligt dom spelade".
July 23, 2002
November 27, 2003
abishai wrote: [quote=Delph1][quote=Fackamato][quote=Delph1]Bara inse att ni förlorade mot ett bättre lag , inget att grina över 😉
//Andreas
//Andreas
Delph1 förresten, du skrev "ni" istället för "sverige", "dom" eller vad som helst. Det var ingen här som spelade mer än dig, får man dra slutsatsen att din kommentar var endast avsedd att provocera och få dig att känna dig bättre än oss?
:bok:
Men det är rätt intressant att höra på människor när det kommer till sporter där sverige är med i, varje gång det går bra sägs det "vi spelade bra" "fan vad bra vi var idag" blabla men något går fel "fan vad dåligt dom spelade".
Det var en ren provokation ja 😉 😛
//Andreas
November 5, 2001
Det lilla [1:a + 2:a perioden) jag såg tyckte jag Tjeckien var bättre. Tyvärr. Men hur illa är det egentligen att komma till semi? Särskilt med ett lag som var så nederlagstippat av media. Tycker att laget har gjort en godkänt prestation hitills. Ett brons skulle höja betyget till G+ och en fjärdeplats sänker till G-.
May 10, 2002
Arny wrote: Det lilla [1:a + 2:a perioden) jag såg tyckte jag Tjeckien var bättre. Tyvärr. Men hur illa är det egentligen att komma till semi? Särskilt med ett lag som var så nederlagstippat av media. Tycker att laget har gjort en godkänt prestation hitills. Ett brons skulle höja betyget till G+ och en fjärdeplats sänker till G-.
Vi vann ju iofs både över Kanada och Finland och jag tycker bara det gör det till ett bra VM :bgrin:
November 29, 2003
nivaman wrote: hmmm... http://www.aftonbladet.se/vss/.....55,00.html
Hörde det igår av morsan. Dom tror jämt att dom är bäst.
Men tji fick dom. :)R
June 23, 2002
hawkie wrote: Tvekade aldrig på att Sverige skulle loosa.
Så j**la dålig stil av NHL töntarna att inte vara med.
Mycket har man sett men deras "skolk" från VM var nog det lägsta någonsin.
För att bara snacka om dom absolut största så. Forsberg förstår jag att han inte var med, han var sliten och varit skadad en massa. Lidström var/är inte matchtränad så han hade inte varit allt för mycket att ha. Sundin ptja han har väl matchträning i sig iaf, tror inte det hade gått bättre hur som helst, även om alla dessa hade varit med. Tycker Sverige gjorde en bra insats i det stora hela faktiskt. Men det är ju inte slut än, bronsmatch idag.
whak wrote: [quote=nivaman]hmmm... http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,643955,00.html
Hörde det igår av morsan. Dom tror jämt att dom är bäst.
Men tji fick dom. :)R
Klart som fan dom ska boka det om chansen finns. Du ska nog se att både Tjeckien, Kanada och Ryssland hade "bokat guldfest" också. Helt rätt gjort, man ska ju boka om det är nära och det är möjligt vilket det defenitivt var.
Hur som helst hoppas Tjeckien spöar skiten ur Kanada och Sverige tar hem bronset.
:pray: Nordström - Smäller alltid på, alltid lika trevligt att se när han trycker upp motståndarspelare i planket. 🙂
:pray: :pray: Lundqvist - Var riktigt duktig igår tycker jag, Sverige hade inte fått förlängning utan honom.
1 Guest(s)