June 17, 2001
http://home.houston.rr.com/sur.....uction.htm
E de någon som e sugen på att bjuda, så kör till
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
On 2001-10-28 14:11, Mr. Ping Pong wrote:
Jag kommer gratis på samma vilkor. Fe mig bara er adress och pengar till tågbiljetter mm 😀
Hade du kommit till mig så hade du inte kommit hem igen
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 12, 2001
On 2001-10-28 14:59, WIGGER wrote:
Jag kommer gratis på samma vilkor. Fe mig bara er adress och pengar till tågbiljetter mm 😀Hade du kommit till mig så hade du inte kommit hem igen
*PÖH*
Du anar inte vilken styrka mr PP får efter ett par jolt och en 15 timmar vid datorn 😀
ge mig din adress så ska jag skicka min elaka svågers hund som ett gratis smakprov
June 17, 2001
On 2001-10-28 15:55, Mr. Ping Pong wrote:
On 2001-10-28 14:59, WIGGER wrote:
Jag kommer gratis på samma vilkor. Fe mig bara er adress och pengar till tågbiljetter mm 😀Hade du kommit till mig så hade du inte kommit hem igen
*PÖH*
Du anar inte vilken styrka mr PP får efter ett par jolt och en 15 timmar vid datorn 😀ge mig din adress så ska jag skicka min elaka svågers hund som ett gratis smakprov
Jag tror inte att du svåger hund e så god att tugga på (håringt) Såvida den inte ser ut som Maggelans katt
/FD. Crew ffs
1 Guest(s)