October 28, 2002
Jao, jag och m8s åker på torsdag...
Alicante..
Tidigare år har jag inte varit så het på drinkar, det jag kört på har mest varit pints, cuba libres, vodka redbull, pina colada, back to back, o breezers, wkds ice mm mm...
Så, lite drinktips vore kul...
Jag är ingen spritmänniska och vill inte ha _så_ starka drinkar...
min favorit är helt klart 20% smirnoff red resten redbull...
så, ngt ditåt kanske...
inga extremt sällsynta utan lite "basics" 😉
October 16, 2002
October 28, 2002
Sex On the beach är helt ok!
mmm...vodka sprite o lime lätt riktigt gött när det är varmt!
typ, man bygger den med mkt mkt is i ett "högt glas" och en 4-5 lime skivor, HUBBA! mmm baby...
prarie fire är det ngn shot eller? shots är inte min grej....är alldeles för lättpåverkad för sånt 🙁 nån tequila och såna viol funkar väl dock 🙂
Catstyel har hört talas om den, vad är det i den?
January 6, 2003
Annars är P2 rätt god men Vodka, Passoa, Jordgubbslikör, Sprite, Citronjuice och Annansjuice är juvligt. Den har inget namn så fråga inte bartendern som kom på den har inte namnget den än. Smakar inget alkohol man kan ta en 6cl utan det smakar alkohol vilket jag tycker är bra. Men undvik mjölkdrinkar för de smakar pyton.
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
June 17, 2001
Om du har ordentligt med stålar med dig så kan du ju prova mycket...
Jag säger bara "DRICK DRICK" såvida du har åldern inne 😉
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
October 28, 2002
Dom säljer 1L san miguel, cruezcampo, mahou mfl för 1E/st så öl blir det en hel del av...
Sangria vid lunch när det är varmt är alltid nice..
Gin & Tonicen är la inte riktigt min favorit, men helt ok.
har ca 2500:- bara tyvärr 🙁 Svårt att få ihop mer...
"gin fizz, rom och cola" ? vad är "gin fizz" ?
Vitrom och cola, mkt is....vikken sommardrink det är!! och billig! 😀
WIGGER åldern är inne vill jag lova!
2 Guest(s)