August 20, 2001
Hauk wrote: kan inte dricka vilda bär längre....ingen annan fanta heller för den delen 🙁
Jordgubbsvodka har jag alldrig sett?
Tycker dom smakerna iaf på absolut är vidriga!
Citron vet vart den tar dock...
Inköpt i danmark/tyskland, Cuba nånting... Finns som jordgubb, lime/lemon +några till 😉
Annars är Lennart en ganska god drink... Xanté, 7up och lime-drinkmix... 😉
February 21, 2003
öllunch regerar...
annars kan jag ett bra schema som jag å polarna alltid drog...
gå upp 11-1200 gå och äta lunch å dricka öl å glida runt bland krogarna på stränderna...
gå hem å sova 1700-2100ish... sen ut å äta middag å glida runt på barerna etc till runt 06-0700... sen hem å sova och sen åter upp runt 11-1200...
kom ihåg å salta maten 😉 bränner en HEEEEL del salt i värmen + att du förlorar vätska då du dricker öl... och dricker vatten? för att återfå balansen = du får saltbrist...
till tips är å pola ner sig med nån skandinavisk bartender 😉
fan... glömde... pina colada går ALLTID ner 😉
och en kul sak till... raca på banan drinkar... beställ in 3st var... den som är klar först får alla bjuda på sprit resten av kvällen 😉
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
August 20, 2001
tiggre wrote: öllunch regerar...
annars kan jag ett bra schema som jag å polarna alltid drog...
gå upp 11-1200 gå och äta lunch å dricka öl å glida runt bland krogarna på stränderna...
gå hem å sova 1700-2100ish... sen ut å äta middag å glida runt på barerna etc till runt 06-0700... sen hem å sova och sen åter upp runt 11-1200...
kom ihåg å salta maten 😉 bränner en HEEEEL del salt i värmen + att du förlorar vätska då du dricker öl... och dricker vatten? för att återfå balansen = du får saltbrist...
till tips är å pola ner sig med nån skandinavisk bartender 😉
fan... glömde... pina colada går ALLTID ner 😉
och en kul sak till... raca på banan drinkar... beställ in 3st var... den som är klar först får alla bjuda på sprit resten av kvällen 😉
Era j*vla fyllesvin... hahaha
Och kom ihåg att allting smakar bättre ur ett sugrör... eller hur var det nu??? 😉
2 Guest(s)