June 3, 2001
Det har åkt en röd bil utanför oss den senaste veckan och sett lite mysko ut..
Jag har inte sett den själv men syrran har sett den X antal gånger.. inte så underligt.. dom tutar som fan på henne och hon vet inte vilka dom är.
Det har vart rätt många inbrott i området på sistone..
Bla. så har en bekant haft påhälsning 2 gånger på en månad.
Så nu är yngste sonen rädd för att vara ensam hemma. 👿 😡
Är aningen orolig att dom ska komma hit och försöka ta sig in och sno och/eller förstöra nått.
Tur i oturen e att jag e hemma på dagarna eftersom att jag är mellan 2 jobb.
Men kommer dom hit när jag e hemma då kommer jag starta krig.. mitt hem e min borg och den försvarar jag tills jag inte kan stå längre.
Tar till vapen om så behövs.
July 11, 2002
Skaffa ett vapen, typ en Kalashnikov som du och din familj kan ha i garderoben.. Om någon kommer så tar du/ni fram den och muckas lite 😡 , skaffa också ett par shockgranater och kasta på dom för att avskräcka skumma typerna 🙄 Sen kan du skaffa dig sådana där hundskyltar, som du kan sätta upp på tomten eller brevlådan som avskräcker du dom för att inte kränka ditt revir :eye:
Eller så kan du ringa polisen narkotikatipset och säga att du vet 100% att det är en röd bil som langar knark till ungdomar så kommer bilen att försvinna snabbt.
August 21, 2001
heimdal wrote: om ngn skulle bryta sig in hos mig skulle jag lätt sktoppa mina bayonetter i dem..
skönt att veta att det inte bara är jag som har en bajonett till hands ifall ovälkomna typer skulle stå innanför dörren.. hmm.. den sitter faktiskt lätttilgängligt fast vid sängen :bgrin: nu när jag tänker på det..
June 28, 2001
Eller så kan du ringa polisen narkotikatipset och säga att du vet 100% att det är en röd bil som langar knark till ungdomar så kommer bilen att försvinna snabbt.
-------------------------------------------------------------------------------
garanterat funktionellt
kan även ringa bilregistret o kolla vem som äger kärran, står den på muhamed ali aladin manlavi så använder du smirnoffs plan
står den på sven svensson så är det säpo, då drar du ner gardinerna och säjer inget relavant på telefonen.
sen kan ni skugga bilen, sätta på en sådan liten hooming beacon va och kolla vart den rullar.
tutar den på brudar är det nog inte säpo iof.
annars är det ju bara att gå fram o kolla vem som sitter i bilen.
March 20, 2001
Mind wrote: Eller så kan du ringa polisen narkotikatipset och säga att du vet 100% att det är en röd bil som langar knark till ungdomar så kommer bilen att försvinna snabbt.
-------------------------------------------------------------------------------
garanterat funktionelltkan även ringa bilregistret o kolla vem som äger kärran, står den på muhamed ali aladin manlavi så använder du smirnoffs plan
står den på sven svensson så är det säpo, då drar du ner gardinerna och säjer inget relavant på telefonen.
sen kan ni skugga bilen, sätta på en sådan liten hooming beacon va och kolla vart den rullar.
tutar den på brudar är det nog inte säpo iof.
annars är det ju bara att gå fram o kolla vem som sitter i bilen.
exakt. Ring polisen vadfan ska dom annars göra. be dom kolla upp bilen. Gör dom säkert, säg att du är orolig för att du tror att det är dom som håller på att göra inbrott i området.
July 19, 2001
heimdal wrote: moooaaahahahaa
MOAHAHA
http://www.boomspeed.com/heimd.....1/full.jpg :dead:
Jag hade en kolfiberpilbåge med 25kg dragkraft i garderoben ifall att det skulle komma någon jäkel.. Men den blev stulen.. Det jag har på rummet nu är en rambokniv och en mindre commandokniv.. Men dom funkar bra dom med..
3 Guest(s)