November 29, 2003
Jekyll 3000 wrote: [quote=whak][quote=copulator]ge fan i andras saker. har du problem att skilja på mitt och ditt ?
Han kanske har hittat den?
copulator wrote: ge fan i andras saker. har du problem att skilja på mitt och ditt ?
Har man tappat något får man fan skylla sig själv.
Jag söp t.e.x bort min favorit tröjja, har jag fått se den efter det? Nej.
En person jag känner hittade en mobiltelefon förra veckan, han/hon knatade till polisstationen, dom hade stängt hela veckan. Vad får man för att man ska vara snäll? Den personen andvänder nu mobilen och raderade allt.
May 19, 2003
Bacon wrote: Tjenare!!
Har köpt en LG 8120. Det tråkiga är att jag tror den är spärrad. Funka en gång att ringa sen försvann täckningen bara!
Nån som vet hur jag ska fixa detta ??
han har "köpt" den säger han. och om man hittar en mobil eller liknade så är man skyldig att lämna in den till polisen inom en viss period annars är det stöld
April 18, 2003
copulator wrote: [quote=whak] Har man tappat något får man fan skylla sig själv.
En person jag känner hittade en mobiltelefon förra veckan, han/hon knatade till polisstationen, dom hade stängt hela veckan. Vad får man för att man ska vara snäll? Den personen andvänder nu mobilen och raderade allt.
ge fan i andras saker. har du problem att skilja på mitt och ditt ?
November 29, 2003
Jekyll 3000 wrote: [quote=copulator][quote=whak] Har man tappat något får man fan skylla sig själv.
ge fan i andras saker. har du problem att skilja på mitt och ditt ?
Du kan aldrig komma med något eget?
Du har quotat copulator 2-3ggr i denna tråden, och samma quote hela tiden.
2 Guest(s)