April 10, 2003
Homosexualitet är onormalt då det är en liten grupp som är det.
Om dom skall få adoptera bryr jag mig ingentligen inte om visst funkar dom som päron så gör dom det.
Och jag börjar bli trött på folk som säger "det finns djur i naturen som är homosexuella!", bara för att mutation finns i naturen behöver den inte vara posetiv för det.
December 29, 2004
Tydligen är minst två personer som skrivit efter mitt inlägg utbildade biologer.
ilg@dd inte normen, utan se hur mycket fördommar medel NHaren har (mycket).
hypno toad wrote: Tydligen är minst två personer som skrivit efter mitt inlägg utbildade biologer.
ilg@dd inte normen, utan se hur mycket fördommar medel NHaren har (mycket).
Ganska ointressant med en sådan omröstning.. Sen behöver man inte vara högutbildad för att se och konstatera att homosexualitet är högst ovanligt inom djurvärlden. Att det förekommer i få fall utgör ingen måttstock som kan användas att påstå att det är normalt..För att det skall betraktas som normalt bör åtminstone närmare 50% idka detta beteende, dvs en i det närmsta majoritet. (Med homosexualitet inräknar jag ett stadigt frotterande och liv tillsammans med en av samma kön, inte t.ex en hundvalp som i regel juckar på allt som hamnar i dess närhet, hunn, tik, byxben etc etc)
Faktum är att homosexuella utgör en ytterst liten minoritet och därmed anser iaf jag att det är en icke normal företeelse..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
June 8, 2001
Faktum kvarstår att homosexuella ploppar upp överallt, oavsett ras, religion, föräldrar etc...
Vill ni att vuxna homosexuella ("de") ska ha samma frihet som "vi" har eller ska de ha begränsad frihet?
Titta på den där Penn and teller avsnittet så får ni en snabb inblick i att man och kvinna inte har varit normen i samhället.
2 Guest(s)