February 4, 2004
Juissi wrote: [quote=Spindel][quote=Juissi][quote=Juissi]Vittus så slut i huvudet...
he väl så de farligt att dö i cs...
Haha, va? Vad betyder "he"?
Sen så får du inte ha smilies i sigen. Fyyy.
Det är väl så farligt så farligt att dö i cs menade jag...
vadå smilies i signen?
Försök inte! Du hade en smilies förut!
jo jag vet ursäkta... ja glömde skriva en edit sedan efter jag hade ändrat det...
July 13, 2002
Arne_Garflak wrote: Den var ju ganska gammal, men fortfarande rolig.
Ingen som har fler liknande att länka till?
i'll second that 😀 Tror dock inte den är fejkad vilket några påstod...
Nån som har den med skåååningen (eller nått) som lyfter sin kaffekopp å slår näven i bordet så att skärmen fukkas? :bok:
November 18, 2003
Elias667 wrote: [quote=Arne_Garflak]Den var ju ganska gammal, men fortfarande rolig.
Ingen som har fler liknande att länka till?
i'll second that 😀 Tror dock inte den är fejkad vilket några påstod...
Nån som har den med skåååningen (eller nått) som lyfter sin kaffekopp å slår näven i bordet så att skärmen fukkas? :bok:
tror inte heller att den e fejkad för kolla så ser ni att han slår omkull killen som sitter bredvids kaffekopp så de rinner ut över musmattan och musen
July 13, 2002
Snowman89 wrote: [quote=Elias667]Tror dock inte den är fejkad vilket några påstod...
tror inte heller att den e fejkad för kolla så ser ni att han slår omkull killen som sitter bredvids kaffekopp så de rinner ut över musmattan och musen
haha faen det gör han ju!... ett äkta "cs moment", han ställer bara upp den innan han smaskar tillbaka handen på musen å fraggar vidare 😀
2 Guest(s)