February 10, 2004
Tjenare tjenare.. sitter här med min 3G lur och funderar lite.. har filmat lite grejer, bla. från matchen igår (gbg-aik).. men nu när jag har flyttat över videklippet från 3g-luren till minneskortet och lagt över sakerna på min dator så kommer det ju självklart fram problem. det går ju inte att spela upp klippet!.. villket program ska man använda för att få det att funka med? provade VLC, men då kmr det bara bild och inget ljud. någon som kan hjälpa mig vore väldigt tacksam!
/Gnaget-Adde
February 10, 2004
ok, ska prova Quicktime (alternative), tackar.. jo det är med ljud.. alla andra filmer jag har spelat in har också funkat med VLC.. men inte denna av någon anledning :S.. provar quicktime.. funkar det inte så får jag väl gråta elr nått 😛 funkar iaf å titta på med ljud i mobilen (LG 890) =P
Samma här, jag har en Siemens ME75, och qiucktime funkar bra att spela upp mina skräpfilmer med.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)