September 16, 2002
PaiN wrote: [quote=Kizo][quote=PaiN]Nu stod det "The end" istället 😛
Kul spel! GJ!
Efter 3 banor?
Det ska ju finnas 4.
Får man inte spela den fjärde banan? Jag får det när jag provar.
Och tack.
Det var bara 3 banor tror jag, sista banan hade två broar iaf.
Uhm... Tredje banan har en bro. Den fjärde har fyra... Fast på sätt och vis två. Så jag hoppas du fick spela fjärde. 🙂
March 21, 2003
Kizo wrote: [quote=Farbror]Riktigt nice ...men svårt... (blev sur då jag hade båda i mål och det inte funka ..... )
Inte funka?
vet inte riktigt om jag gjorde rätt
men när jag kom till mål flätet på level 2 så hände inget utan den starta om igen på lv 2 ..... kan vart jag men aja
September 16, 2002
Farbror wrote: [quote=Kizo][quote=Farbror]Riktigt nice ...men svårt... (blev sur då jag hade båda i mål och det inte funka ..... )
Inte funka?
vet inte riktigt om jag gjorde rätt
men när jag kom till mål flätet på level 2 så hände inget utan den starta om igen på lv 2 ..... kan vart jag men aja
Jo, måste nästan ha varit du. Annars har jag ingen aning om vad som hände. Ska titta in i saken.
September 16, 2002
boogey wrote: Hmmm. Banan med broarna var ju grymt svår.
Tycker att de första blivit lite svårare också.Men snyggare är det ju nu iallafall.
Keep up the good work. 🙂
Jo, banorna varierar väldigt.
Sedan när jag fått till allt så ska det bli betydligt fler banor. Och då kommer det eskulera mera logiskt i svårighetsgrad.
Men jag ville inte bara ha lätta eller bara svåra i "demot".
September 16, 2002
mattan wrote: Skojsigt värre det här!
Mer utmaningar! 😉
Tackar.
Inom en timme kommer en ny version med lite finare boll och annan grafik som jag inte gjort något åt tidigare plus en till bana med en super grej. Nu är det inte bara väggar och hål längre att hålla ögonen på!
5 Guest(s)