September 16, 2002
mattan wrote: Hur går det?
Någon ny version på g?En final kanske? 😉
Hehe, jodå. Jag har en ny version.
Den har partikel effekter och så.
Men jag har inte gjort en exe av den och har inte laddat upp den.
Jag stöter på problem med vissa saker. Och så har jag lite annat på G också.
Snart kan jag dock börja arbeta med det här på skolan också. 🙂
September 16, 2002
azN- wrote: Tycker att du ska fixa så det finns något att trycka på när man startar spelet,en hand kommer fram men man kan inte trycka på något med den.
Jo, det har jag redan fixat i versionen jag har nu (inte klar, och inte uploadad).
caged: Jag tror dig! När man är riktigt trött eller riktigt full kan det inte vara lätt, kan jag tänka mig!
September 16, 2002
mattan wrote: Hur går det?
Någon ny version på g? 😉
Har suttit lite med det idag.
Har lagt till ett nytt objekt t.ex. det är som en "snurrdörr."
Men jag har haft det "on hold" ett bra tag för att inte bli klar med det för snart.
På så sätt så får jag med det i mitt projekt på skolan och kan få betyg för det också! 😀 :bok:
September 16, 2002
stormaz wrote: Bara jag som får virusvarning på filen? Men man vet ju hur virusprogrammen är nuförtiden, reagerar på minsta lilla fisen.
Jag har då inte gjort det till ett virus i alla fall. Så mycket kan jag lova! 😀
Och ingen annan har påpekat att det ska vara det, så jag tror du kan gå säker. 😉
July 22, 2003
Kizo wrote: [quote=Vitamin-C]kizo när kommer 3d versionen då 😉
Usch och bläh! Långt över min skill kan jag i alla fall erkänna. 😀
Kan dock säga att jag borde släppa den färdiga versionen snart. Jag har ju skjutit upp det för att få med det i ett skolprojekt. :bgrin:
Det gör du rätt i 🙂
Hade också gjort det 🙂
May 17, 2004
Kizo wrote: [quote=Vitamin-C]kizo när kommer 3d versionen då 😉
Kan dock säga att jag borde släppa den färdiga versionen snart. Jag har ju skjutit upp det för att få med det i ett skolprojekt. :bgrin:
vi kan vänta, det lovar jag. ta ditt mvg du 🙂
September 16, 2002
Vitamin-C wrote: [quote=Kizo][quote=Vitamin-C]kizo när kommer 3d versionen då 😉
vi kan vänta, det lovar jag. ta ditt mvg du 🙂
Jag rodnar. ^^
September 16, 2002
Metz wrote: mycket kul ide får man fråga vad det var som gjorde att du om på iden
Hmm... Fråga på. 😛
Näe, det var lite att jag funderade en kväll på hur man skulle kunna få en annorlunda vinkel på något vanligt. I det här fallet en simpel labyrint. Sedan nästa kväll så låg jag i soffan och åt lösgodis och kom fram till:
Näe, det är bättre att göra något än att ligga här. Så då satt jag mig ner vid datorn och började bygga på Simultan. Den enda idén jag hade då var att man skulle styra två saker istället för en och att de inte skulle gå att stå still.
Jag gjorde klar v.1 samma kväll. Men då var ju den gaaaanska buggig också, då man t.ex. kan låta en vara och bara styra den andra till början av av den första. Och inga poäng eller tid eller något fanns med. Inte heller målzonen, och grafiken var ganska basic. 😛
2 Guest(s)