February 10, 2004
min flickvänn jobbar på ett fik, där de även säljer lotter å triss V75 osv. de va en liten skit unge på 7 bast som hade fått 25kr av sin morsa, tror ni inte att ungen köper en triss lott, vinner 50 000 i mån i 50 år? jävla turunge.. där hade han hela sitt liv avklarat, bara hoppa av dagis på en gång 😛 han skulle dock vara snäll mot sina 2 syskon, så dem skulle få 10 000 var, och han ta 30 000/mån.. vissa har ju tur asså.. äckel 😛
November 29, 2003
Combat wrote: min flickvänn jobbar på ett fik, där de även säljer lotter å triss V75 osv. de va en liten skit unge på 7 bast som hade fått 25kr av sin morsa, tror ni inte att ungen köper en triss lott, vinner 50 000 i mån i 50 år? j**la turunge.. där hade han hela sitt liv avklarat, bara hoppa av dagis på en gång 😛 han skulle dock vara snäll mot sina 2 syskon, så dem skulle få 10 000 var, och han ta 30 000/mån.. vissa har ju tur asså.. äckel 😛
När jag var liten så spelade min dåvarande "halv bror" på V75.
Kan säga att han var snuskigt bra på trav, han spelade från han var 7åt och uppåt. Folk bara skrattade åt honom när han sa vilken häst som skulle vinna.
Kan säga att han drog in friskt med cash, men eftersom han var såpass ung så fick han inte behålla alla stålarna själv.
Dock var det många årsedan jag pratade med honom senast, så jag vet inte om han tippar fortfarande. Men jag skulle nästan tro det eftersom trav var nummer ett i hans liv då.
February 10, 2004
hehe, kom på en till sak 🙂 han killen som spelade på lotto för 36kr elr vare va, å vann årets stor vinns, någon som minns honom? försökte hitta artikeln i aftonbladet, men utan resultat =/ de jag skulle komma till var att de är ju också tur 🙂 eller han uteliggaren som var med på tv4 skrapa-triss-morgon-tjosan för någon vecka sedan som vann 10k /mån i 10 år, han hade ju skulder på en halv miljon som han betalade av på ett kick, dock måste jag säga att dem pengarna iaf gick till nått bra.. han var ju drog/alkohol fri, och ville tillbaka till sammhället.. jag tkr dock att jag borde få lite stålar eftersom att jag är så snäll (A)
September 16, 2007
Combat: 10k i 15 år... Tot 1.8 miljoner
http://www.aftonbladet.se/nyhe.....1469060.ab
April 24, 2007
Combat wrote: min flickvänn jobbar på ett fik, där de även säljer lotter å triss V75 osv. de va en liten skit unge på 7 bast som hade fått 25kr av sin morsa, tror ni inte att ungen köper en triss lott, vinner 50 000 i mån i 50 år? j**la turunge.. där hade han hela sitt liv avklarat, bara hoppa av dagis på en gång 😛 han skulle dock vara snäll mot sina 2 syskon, så dem skulle få 10 000 var, och han ta 30 000/mån.. vissa har ju tur asså.. äckel 😛
vissa har ju tur. men att hoppa av skolan innan man börjat är inte så smart, inte heller lagligt såvitt ja vet 😀
September 16, 2007
nvidiaamd wrote: chansen att vinna blir inte så mycket större även när du spelar. dessutom är det beroende framkallande.
som du kanske fattat är jag inte någon vidare gambler 😉
Jadu vad är inte beroendeframkallande? Vågar du gå ut på gatan då risken att bli överkörd finns?
February 10, 2004
engine52 wrote: Combat: 10k i 15 år... Tot 1.8 miljoner
http://www.aftonbladet.se/nyhe.....1469060.ab
ahh, 5år hit å dit 🙂 de va iaf någon som kunde använda pengarna till nått bra, om man säger så =)
June 5, 2004
nvidiaamd wrote: chansen att vinna blir inte så mycket större även när du spelar. dessutom är det beroende framkallande.
Blir den inte så mycket större?
Om du spelar till exempel poker eller på tips och vet vad du gör så är det klart som fan att chansen att vinna ökar rejält.
Idiotiskt uttalande.
April 24, 2007
azN- wrote: [quote=nvidiaamd]chansen att vinna blir inte så mycket större även när du spelar. dessutom är det beroende framkallande.
Om du spelar till exempel poker eller på tips och vet vad du gör så är det klart som fan att chansen att vinna ökar rejält.
Idiotiskt uttalande.
på lotto exempelvis är det inte många som vinner . rätta mig om ja har fel. det är miinde än 70 nya miljonärer per år, ta hänsyn till hur många som faktiskt spelar !
att spela är dessutom förbjudet enligt alla större religoiner 😉
Islam, Kristendom, judendom är alla emot spel :bok:
ja bryr mig inte eftersom ni ändå kommer att spela 😀
March 10, 2002
nvidiaamd wrote: [quote=azN-][quote=nvidiaamd]chansen att vinna blir inte så mycket större även när du spelar. dessutom är det beroende framkallande.
Idiotiskt uttalande.
på lotto exempelvis är det inte många som vinner . rätta mig om ja har fel. det är miinde än 70 nya miljonärer per år, ta hänsyn till hur många som faktiskt spelar !
att spela är dessutom förbjudet enligt alla större religoiner 😉
Islam, Kristendom, judendom är alla emot spel :bok:
ja bryr mig inte eftersom ni ändå kommer att spela 😀
Är du dum? Inte direkt så att man sitter här och diskuterar vilken lottorad som är den bästa. Här handlar det mer om skicklighet ala sportsbetting, hästar mm.
March 10, 2002
nvidiaamd wrote: på fråga ett: Nej,.
ja kommer ej svar mera på denna tråd eftersom ingen här kommer att sluta spela ändå.
jag är klart smartare än medelsvensken! jag har bevis på det :P.
lycka til med era knasiga bets.
Vad för bevis? Är du så smart att du inte behövt gå i skolan?
June 5, 2004
whak wrote: Jag kör med expekt.
Funderar på att prova spela lite poker på partypoker.com för jag spelar med playmoney där nu.
Dock väldigt dålig kundtjänst där, spelade där ett tag men gillade inte kundtjänsten så nu har jag bytt till heypoker.com som fungerar utmärkt.
2 Guest(s)