May 29, 2006
Json_81 wrote: [quote=McBanjo]Bor ni i ett gammalt hus är det lönlöst att göra något åt det men anners är det väl lite gift och sen täta ALLA hål som gäller. Spindlar är extremt duktiga på att ta sej in
Vad för gift?
Kan inte namnet men finns att köpa i de flesta varuhus, men som Pale sa, klaga hos hyresvärden så ringer de troligen Anticimex och de har lite bättre saker än man kan köpa själv och man får troligen råd så att man slipper kräcken.
February 12, 2003
Zelog wrote: Har ni någonsin drömt att ni käkar något riktig gott, sedan vaknar ni och det känns inte riktigt som det ska? Tänderna är inte riktigt rena längre? Det ligger en eftersmak kvar i munnen?
Jag tror du hade våta drömmar, wankade i sömnen och sprutade dig själv i munnen. Bara en teori, dock. 😉
July 27, 2002
Mean Machine wrote: [quote=Zelog]Har ni någonsin drömt att ni käkar något riktig gott, sedan vaknar ni och det känns inte riktigt som det ska? Tänderna är inte riktigt rena längre? Det ligger en eftersmak kvar i munnen?
Jag tror du hade våta drömmar, wankade i sömnen och sprutade dig själv i munnen. Bara en teori, dock. 😉
Ahah!
June 7, 2005
December 28, 2004
Var sjukt rädd för spindlar för några år sedan.
Till slut insåg man att det går inte att komma bort ifrån dom för evigt så det är bara att ta de lugnt och antingen döda dom eller kasta ut dom.
Iofs. har det hänt att spindlar har hoppat ner från taket på mig när jag ligger vaken i sängen, kanske inte det trevligaste men då hoppar man upp ur sängen å köttar den lille jävelen.
Ett misstag den sent kommer att ångra.
Men lev i vildmarken, den tar bort många fobier mot insekter... eller skapar ;D
Speciellt eldflugor!
3 Guest(s)