February 28, 2005
maedhros wrote: [quote=Xenomorphed]om den är irriterande, döda den. om ej, ignorera.
Måste säga att detta är det bästa förslaget 😛
Men till er andra småsadister, vart går gränsen om vilka kryp/djur man får slå ihjäl då? 😮
jag ser ingen gräns, stör jag mig på den så ska den försvinna ur min syn, sen på vilket sätt jag avslutar dess liv på spelar mindre roll...men självklart ska de vara på ett roligt sätt som ger ett litet leende ^^
June 17, 2005
spindlar är en av naturens farligaste jägare och mycket mer avancerade och tuffa för sin storlek än något annat djur troligtvis kommer bli.
läs lite om spindlar så kommer du antagligen ha mer respekt för dom. är faktiskt väldigt fantasiska små djur.
släng ut han om du e rädd för den, själv har jag ett par spindlar i rummet. dom är bra har jag dom slipper jag alla andra småkryp.
dom gör mig inget illa, dom sköter sitt o jag sköter mitt helt enkelt.
fast o andrasidan så är människor sadister och destruktiva till naturen o vår jord dömdes endå till döden då vi kröp fram ur evolutionen. vi bara våltar o slaktar o dödar varandara. vi människor är smartast och då har vi tagit oss "rätten" att bestämma över allt annat liv, sjukt men sant!
EDIT: i ena tråden diskuteras det hur hemskt det är med våldtäkt och i andra diskuteras det hur många sätt man kan plåga i hjäl värnlösa små djur....vad är det man säger att gränsen mellan galenskap och genalititet är hårfin?
bara väntar på tråden där det diskuteras hur man bäst plågar ihjäl hundvalpar eller dylikt...
March 15, 2004
addeee wrote: spindlar är en av naturens farligaste jägare och mycket mer avancerade och tuffa för sin storlek än något annat djur troligtvis kommer bli.
läs lite om spindlar så kommer du antagligen ha mer respekt för dom. är faktiskt väldigt fantasiska små djur.
släng ut han om du e rädd för den, själv har jag ett par spindlar i rummet. dom är bra har jag dom slipper jag alla andra småkryp.
dom gör mig inget illa, dom sköter sitt o jag sköter mitt helt enkelt.fast o andrasidan så är människor sadister och destruktiva till naturen o vår jord dömdes endå till döden då vi kröp fram ur evolutionen. vi bara våltar o slaktar o dödar varandara. vi människor är smartast och då har vi tagit oss "rätten" att bestämma över allt annat liv, sjukt men sant!
word!
2 Guest(s)