October 25, 2003
conformeR wrote: sånt tycks bara hända när man är ensam... om du dock vill skrämma upp dig ännu mera bör du se dennna film:
http://www.apple.com/trailers/.....ite_noise/
Ojojoj!
Den där ska jag se, undrar när den kommer till sverige?
Jag kommer inte att kunna sova på en månad.
January 12, 2004
Dree-Q wrote: [quote=obelix]Jag brukar lämna mina handavtryck på folk om jag håller mina händer ett par centimeter ovanför deras hud
det är nog handsvett som droppar så det blir varma avtryck 😉
Men det förklarar inte varför dom säger att jag bränner dom, dom vet exakt var jag har händerna, även om dom blundar och att jag inte nuddar dom.
February 3, 2003
obelix wrote: [quote=LorD_Kvadd]Är det någon här som testat på healing? När vi ändå talar om det övernaturliga eller så.
Har en polare som sade att han kunde det, och jag ville testa på då för jag har en del problem med ryggen. Det kändes som om någon dängde en hammare i huvudet på en en liten stund efter att han börjat. Man blev helt borta och jag svimmade nästan av. Han höll sina händer ett par cm från huden på min rygg och nästan genast blev det varmt på huden, och han rörde mig inte ens 🙂 Kände mig bra senare iaf, om något lite groggy faktiskt men värken var borta. Jag var tydligen väldig mottaglig för sådant.
Dock försökte han en gång senare och vi båda var fulla då. Resultatet var inte det samma, jag fick en helvetes ryggvärk senare! 😛
Jag kan...
Jag brukar lämna mina handavtryck på folk om jag håller mina händer ett par centimeter ovanför deras hud
Jag har inte lärt mig riktigt hur man ska göra, så det brukar sluta med att jag blir skitsjuk medans den andra mår bättre. #-o
Jag vill inte veta vad som hade hänt om jag hade gjort det på någon 😛
Dom hade troligen dött med tanke på alla dom negativa vibbar jag sänder ut.
Träna dig på någon! Det är häftigt 🙂
January 18, 2004
DexiL wrote: Ibland så vaknar jag upp med rivsår på kroppen. Jag bor mitt ute på landet, så några grannar är det inte. Man får se det positiva med det, man känner sig inte ensam. :).
Är du alvarlig eller brukar "Farbror göran" hälsa på dig på nätterna elr?...
(och med farbror göran menar jag hans, och med hans menar jag din pappa, och med det insinuerar jag,... ja du förstår)....
Jag har världens största fantasi, så även om jag lugnt kan titta på vilken skräckare som helst utan att bli påverkad, så är det mina egna hjärnspöken som busar efteråt...
... ser saker i skuggor och objekt som liknar människor ser jag som det tills jag stirrar på dem blint, jag gillar inte känslan...
saken är, jag vill itne tro på det, och därför tror jag inte på någon av er heller, det betyder inte att jag står för allas åsikt...
Men fan så läskigt det måste vara...
En gång lät det som om någon skrapade bakom mitt skåp, trodde först det var en råtte elr något, men sedan kom jag på att det omöjligt kan bo en rotta i ytterväggen till huset, särskilt inte på andra våningen...
Visade sig att ljudet från min sladd som min fot strack klingade mot datorn i ett raspande ljud =P blev lättad...
Jag skulle inte klara av en spökuplevelse, allt för fobisk mot det, hade massa massa sjuka drömmar när jag var liten, inte mardrömmer, men läskiga på sitt viss, skuggor som iaktar mig, mörka ting som mumlar etc....
Kom ihåg att vi människor är svagsinta, jag menar, bara genom att läsa dethär blir man ju nästan mörkrädd, medans andra gånger älskar jag mörkret...
Men iallafall det enklaste jag brukar kunna lugna mig med är att om något skall döda mig, kan jag inte förhindra det etc. Om det finns där finns det där, om inte, inte, och aldrig har jag hitills funnit något =P
July 14, 2004
krehlmar, du kör samma som maj, jag brukar säga så, dör jag så dör jag :p har hjärnspöken ibland men jag tror inte på spöken och 99% av alla gånger de har vart nåt så har jag hittat förklaringen. har dock 4 par skumma dörrar i vårt hus. säger inte att det har nåt att göra med spöken men dom stängs och öppnas nästan automatiskt ifall man stänger den andra . typ : dörr 1 stängs : dörr 2 går upp (låsmekanismen på dessa dörrar är fett fattiga så det jag kommit fram till är typ att vinddraget på nåt sätt framkallar det)
edit 1 bor i lägenhet. inte hus, ja ni fattar iaf :p
1 Guest(s)