January 17, 2002
denstore wrote: Kanske inte är enn sådan bra idé. Det finns kanske andra, viktiga anledningar till att hon inte vill snacka med dig just nu.
Nej, det finns det inte, vi har inte pratat om något annat än vanliga saker på sistone. Men hursomhelst så ignorerar man bara inte en 4 år gammal vän på det viset. Kryper hon inte till korset tills på torsdag så åker jag ner och frågar istället.
January 17, 2002
Deuterium wrote: En hundring på att du bangar :p
Bor i närheten av Malmö, så kan lätt komma och möta dig i Malmö med en hundring ifall du faktisikt åker dit :p
Haha, varför skulle jag banga på det? Ge mig ditt telefonnummer så ringer jag om jag får anledning att komma 😀
October 24, 2002
CoLiC wrote: [quote=Deuterium]En hundring på att du bangar :p
Bor i närheten av Malmö, så kan lätt komma och möta dig i Malmö med en hundring ifall du faktisikt åker dit :p
Haha, varför skulle jag banga på det? Ge mig ditt telefonnummer så ringer jag om jag får anledning att komma 😀
Har inget telefonnr som inte står under mitt namn, dvs min adress. Vill inte ha en naken Colic på min soffa när jag kommer hem en dag.
December 31, 2002
Deuterium wrote: [quote=CoLiC][quote=Deuterium]En hundring på att du bangar :p
Har inget telefonnr som inte står under mitt namn, dvs min adress. Vill inte ha en naken Colic på min soffa när jag kommer hem en dag.
:)R :rollsmile:
January 17, 2002
Tobi-Wan kenobi wrote: Colic: Du är konstig. Jag måste säga att det känns som lite förhastat att åka genom en stor del av landet bara för att överraska henne. Du kanske borde följa Minds förslag. Men om du trots allt åker ner ser jag fram emot en rolig filmsnutt. 😀
Klart att det är förhastat, men jag tänker kombinera nytta med nöje 😀
Hon har dessutom fram tills torsdag på sig att komma med en anledning, sen är avbokning för sent.
March 11, 2003
CoLiC wrote: [quote=denstore]Kanske inte är enn sådan bra idé. Det finns kanske andra, viktiga anledningar till att hon inte vill snacka med dig just nu.
Nej, det finns det inte, vi har inte pratat om något annat än vanliga saker på sistone. Men hursomhelst så ignorerar man bara inte en 4 år gammal vän på det viset. Kryper hon inte till korset tills på torsdag så åker jag ner och frågar istället.
Jag menar att det kan ha hänt något som egentligen inte har ett dugg med dig att göra, och hon orkar kanske inte ta tag i det just nu. Om du åker ner på ren envishet tror jag du garanterat kommer att sabba hela er eventuella vänskap. Men visst, alla sätt är bra, utom de dåliga.:)
January 17, 2002
denstore wrote: [quote=CoLiC][quote=denstore]Kanske inte är enn sådan bra idé. Det finns kanske andra, viktiga anledningar till att hon inte vill snacka med dig just nu.
Jag menar att det kan ha hänt något som egentligen inte har ett dugg med dig att göra, och hon orkar kanske inte ta tag i det just nu. Om du åker ner på ren envishet tror jag du garanterat kommer att sabba hela er eventuella vänskap. Men visst, alla sätt är bra, utom de dåliga.:)
Som sagt: Man slänger inte bara på luren om man ringer, då är det något personligt. Hursomhelst så bryr jag mig inte, nu är jag dessutom sugen på att resa.
1 Guest(s)