March 11, 2003
CoLiC wrote:
Som sagt: Man slänger inte bara på luren om man ringer, då är det något personligt. Hursomhelst så bryr jag mig inte, nu är jag dessutom sugen på att resa.
Så, om t.ex. en nära anhörig har avlidit, och hon helt enkelt inte anser att hon orkar med att snacka med dig, då kan du inte se att det är personligt, som kanske inte har direkt med dig att göra?
Och hur pinsamt hade det inte varit om du kommer ner till Malmö, och det visar sig vara något som du inte alls kan se nu?
January 17, 2002
denstore wrote: [quote=CoLiC] Som sagt: Man slänger inte bara på luren om man ringer, då är det något personligt. Hursomhelst så bryr jag mig inte, nu är jag dessutom sugen på att resa.
Så, om t.ex. en nära anhörig har avlidit, och hon helt enkelt inte anser att hon orkar med att snacka med dig, då kan du inte se att det är personligt, som kanske inte har direkt med dig att göra?
Och hur pinsamt hade det inte varit om du kommer ner till Malmö, och det visar sig vara något som du inte alls kan se nu?
Då har jag iaf fått veta vad som hänt, och en tjej sitter inte på internet så mycket som hon gör nu om en anhörig avlidit.
January 17, 2002
whak wrote: HAHA det här lär jag följa.
Colic: hon kanske har skaffat en flick/pojkvän
då vill vi se DIN min när hon stövlar in med honom/henne. 😀Ja j**lar ja.
Hah 😀 Vi är ju bara vänner, och såvitt jag vet har hon haft 2 pojkvänner under de 4 år vi kännt varandra 😀
January 17, 2002
HELIX wrote: Och vad får du ut av detta förutom att förlora massa pengar och tid?
Hon vill ju inte prata med dig, tror du hon vill träffa dig då?
Det skulle lixom makea mer sense ifall du åkte till mig och fick en glassbåt..
Heh, jag har pengar så det räcker ska du veta...
Jag går bara inte med på att hon bara sådär säger upp kontakten efter 4 år av vänskap och trevliga stunder. Vi har ju faktiskt spenderat mycket tid tillsammans IRL också. Det är bara det att det inte finns nån anledning jag kunnat ge henne att göra såhär DÄRFÖR vill jag ställa henne mot väggen och fråga vad hon pysslar med.
May 10, 2002
CoLiC wrote: [quote=Mind]är det inte lättare att låta bli att höra av sig på en vecka och sedan ringa igen och fråga varför ?
Nej, det är roligt att resa, och chocka.
skicka ett öra eller pekfinger på posten då, du kommer ju skrämma livet ur henne om du far 100 mil för att fråga om något sånt här din jävla stalker :bgrin:
Edit: nevermind, ta med kamera
January 17, 2002
Marcan- wrote: En sak: Hahahahaha.
Vem gör sånt här om inte ColiC 😛
Förstår inte att det är så otroligt för er? 😀
Om ni hade pengar och tid, skulle ni inte göra samma sak?
Förövrigt kan ni inte veta hur vi känner varandra, ni får helt enkelt ta mitt ord på att detta inte har någon anledning.
Hon är online nu, men svarar inte, etc... Vem skulle sitta framför datorn om ens släktning dött etc?
2 Guest(s)