Spontana handlingar [UPDATE]|Page 3|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Spontana handlingar [UPDATE]
Dimension Zero
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 362
sp_UserOfflineSmall Offline
794854
December 12, 2004 - 11:00 pm
sp_Permalink sp_Print

Om det nu blir en resa, så ska jag fan bränna ut filmen och sälja till videobutiker....

Den ska heta....

"Colic's Spontana resor vol. 1(Umeå-Malmö resan)"
:D:D

fastbullit
Member
Medlem
Forum Posts: 3042
794857
December 12, 2004 - 11:02 pm
sp_Permalink sp_Print

det är rätt colic! Livet är uppbyggt på spontana handlingar eller iaf det man kommer ihåg och tänker tillbaka på

niro
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 360
794911
December 13, 2004 - 12:28 am
sp_Permalink sp_Print

När reser du? :>

CoLiC
Member
Medlem
Forum Posts: 3697
794916
December 13, 2004 - 1:16 am
sp_Permalink sp_Print

niro wrote: När reser du? :>

Om ingen förklaring givits, på fredag.

DexiL
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 462
794943
December 13, 2004 - 7:42 am
sp_Permalink sp_Print

Haha, ta med en videokamera för att filma hennes reaktion. Jag skulle aldrig få för mig att komma på tanken att göra något sånt. Good luck. 😀

whak
Member
Medlem
Forum Posts: 4718
794970
December 13, 2004 - 9:13 am
sp_Permalink sp_Print

Justjävlar du ska flyga. :/

CoLiC wrote:

Jag tror inte planet gör en mellanlandning i hedemora 😛 Men om du befinner dig i malmö på fredag och jag är där så kan vi väl träffas ^^

Fredrik Håkansson
Member
Medlem
Forum Posts: 8296
794981
December 13, 2004 - 9:42 am
sp_Permalink sp_Print

Om hon är singel så ge mig hennes adress, så ska jag åka dit och fråga vad som hänt 😛

Tyrfing
Member
Medlem
Forum Posts: 2187
795030
December 13, 2004 - 11:16 am
sp_Permalink sp_Print

Hahaha Fan vad skönt, hoppas du får upplysningen du söker på din spontana resa.

Starscream
Member
Medlem
Forum Posts: 7750
795189
December 13, 2004 - 3:27 pm
sp_Permalink sp_Print

hehe, skön handling.... lite vågad kanske men 😀
ska bli kul o se vad som händer, lycka till! 🙂

Krehlmar
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 355
795195
December 13, 2004 - 3:36 pm
sp_Permalink sp_Print

aha, det där var ju en värdelös orsak till att resa, säg hellre att du ville köpa glass i norrtälje elr något och res dit, jag menar... en sur och bitter tjej, vafan, har vi inte typ 3 miljarder sådanna en gång i månaden?

Ok att du vill ut och resa, men annars tycker jag det är en löjlig sak, hon kommern og inte bli arg... inte likt tjejer för smågrejer som det där... plus tycker de spontana reaktioner är extremt romantiskt....
Iallafall hare så kul vart du än nu åker.

Jonas Klar
Member
Medlem
Forum Posts: 15897
795263
December 13, 2004 - 4:34 pm
sp_Permalink sp_Print

Fan vad ballt...:P
Tycker det fortfarande, önskar man kunde göra nåt liknande...:)

.doedels
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1972
795302
December 13, 2004 - 5:14 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag är på att göra en dokumentärfilm om du betalar min biljett 😛

EDIT: Jag betalar filmmaterial och klipper filmen, sen ge vi ut den gratis på NH. Sen har vi sex i busken, okej ?

CoLiC
Member
Medlem
796020
December 14, 2004 - 3:17 pm
sp_Permalink sp_Print

Krehlmar wrote: aha, det där var ju en värdelös orsak till att resa, säg hellre att du ville köpa glass i norrtälje elr något och res dit, jag menar... en sur och bitter tjej, vafan, har vi inte typ 3 miljarder sådanna en gång i månaden?

Ok att du vill ut och resa, men annars tycker jag det är en löjlig sak, hon kommern og inte bli arg... inte likt tjejer för smågrejer som det där... plus tycker de spontana reaktioner är extremt romantiskt....

Så du hade inte blivit arg/sårad/ledsen whatev om en tjej du kännt i snart 5 år helt plötsligt och utan anledning slutade tala med dig? Vi har umgåtts mycket IRL också, även fast vi bor så långt ifrån varandra.

Jag ska ringa hem till henne om en timme, då ska vi se hur det går...

Lord_Kvadd
Member
Medlem
Forum Posts: 3176
796037
December 14, 2004 - 3:48 pm
sp_Permalink sp_Print

Mwhaha kanske ska ordna en liten NH träff i malmö med? 😛 Som en sådan där spontan handling? haha

Tjejer äro underliga... Denna är inget undantag. Frustrerande att inte få ett svar på varför det är så heller. Men det blir så ibland bara. Lycka till och se till så du fångar hennes ansiktsuttryck! 😀

dree
Member
Medlem
Forum Posts: 2277
796085
December 14, 2004 - 4:48 pm
sp_Permalink sp_Print

vad blir det roliga med att hon kommer fråga "vad gör du här?" och antingen kommer bli glad eller arg?

och ska du inte visa respekt för hennes mamma också? hon blir nog inte så glad om du reser dit för den anledningen.

och som sagt hon har nog en anledning att ignorera dig om hon nu gör det.

det var en tjej en gång som anklagade mig för att ignorerat henne men jag såg det som att hon inte hade hört av sig på ett tag. det var tillfälligheter som gjorde att det blev så som t.ex att telefon samtalet bröts när hon ringde mig och då trodde hon att jag ignorerade henne.
Hon ringde mig bara en gång också och drog den slutsatsen.
visserligen hade jag varit dålig på att höra av mig till henne
Tippar på att det är så det är i det här fallet också.

CoLiC
Member
Medlem
796189
December 14, 2004 - 7:05 pm
sp_Permalink sp_Print

dree wrote: vad blir det roliga med att hon kommer fråga "vad gör du här?" och antingen kommer bli glad eller arg?

och ska du inte visa respekt för hennes mamma också? hon blir nog inte så glad om du reser dit för den anledningen.

det var en tjej en gång som anklagade mig för att ignorerat henne men jag såg det som att hon inte hade hört av sig på ett tag. det var tillfälligheter som gjorde att det blev så som t.ex att telefon samtalet bröts när hon ringde mig och då trodde hon att jag ignorerade henne.

Det är där du har fel, vi har haft stadig kontakt... Och vadå visa respekt för hennes mamma? Vi känner varandra, hon tog hand om mig då jag var inlagd på MAS för magsår, alla 3 gånger... Hon kommer att ta det bra, bjuda mig på fika eller nått. Då hennes dotter kommer hem och tappar hakan så tar jag det samtalet enskilt, sen tackar jag för mig och tar med henne ut på stan beroende på anledningen till hennes beteende.

It's as easy as that, huvudsaken är att jag får reda på varför hon gör som hon gör, för jag tänker inte tåla den behandligen av en nära vän.

GatriC
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 729
796209
December 14, 2004 - 7:28 pm
sp_Permalink sp_Print

CoLiC wrote: [quote=Krehlmar]aha, det där var ju en värdelös orsak till att resa, säg hellre att du ville köpa glass i norrtälje elr något och res dit, jag menar... en sur och bitter tjej, vafan, har vi inte typ 3 miljarder sådanna en gång i månaden?

Så du hade inte blivit arg/sårad/ledsen whatev om en tjej du kännt i snart 5 år helt plötsligt och utan anledning slutade tala med dig? Vi har umgåtts mycket IRL också, även fast vi bor så långt ifrån varandra.

Hur gick det med telefonsamtalet?

DexiL
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 462
796457
December 14, 2004 - 10:58 pm
sp_Permalink sp_Print

CoLiC wrote: [quote=dree]vad blir det roliga med att hon kommer fråga "vad gör du här?" och antingen kommer bli glad eller arg?

Det är där du har fel, vi har haft stadig kontakt... Och vadå visa respekt för hennes mamma? Vi känner varandra, hon tog hand om mig då jag var inlagd på MAS för magsår, alla 3 gånger... Hon kommer att ta det bra, bjuda mig på fika eller nått. Då hennes dotter kommer hem och tappar hakan så tar jag det samtalet enskilt, sen tackar jag för mig och tar med henne ut på stan beroende på anledningen till hennes beteende.

It's as easy as that, huvudsaken är att jag får reda på varför hon gör som hon gör, för jag tänker inte tåla den behandligen av en nära vän.

Måste bara säga: Go CoLiC! Du gör tamefan helt rätt. Lova att posta resultatet!

Krehlmar
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 355
796604
December 15, 2004 - 8:15 am
sp_Permalink sp_Print

CoLiC wrote: [quote=Krehlmar]aha, det där var ju en värdelös orsak till att resa, säg hellre att du ville köpa glass i norrtälje elr något och res dit, jag menar... en sur och bitter tjej, vafan, har vi inte typ 3 miljarder sådanna en gång i månaden? .

Nej, skulle gett henne den tid hon behöver... Vill hon inte prata med mig vill inte jag prata med henne... du kanske har någon über vänskap med henne men jag skulle inte brytt mig... jag är passiv...

Fredrik Håkansson
Member
Medlem
Forum Posts: 8296
796669
December 15, 2004 - 10:23 am
sp_Permalink sp_Print

Jag väntar fortfarande på hennes telenr...

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 363
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL