May 17, 2002
Jag kan hålla med om att alla dessa mobo, graffe och prolle är lite av en nagel i ögat på mig. Jag tycker personligen att just ordet prolle är ett av de hämskaste som finns. Det finns ett väldigt bra och även kortare ord som man kan använda i de flesta fall, dvs. CPU. Men om man ser på hur ofta man skriver ordet så är inte processor så extremet påfrestande att skriva.
SoulBurn wrote: jag ogillar skarpt personer som säger datan
OT: När postade du senast ett positivt inlägg, detta är ingen pik utan mer ren nyfikenhet.
May 19, 2003
Jag gillar inte heller "fel" ord som datan. Graffe låter lite sjukt, men mobo och prolle är så vanligt att man inte orkar bry sig, fast jag använder mig inte av det.
Saker jag därimot VERKLIGEN stör mig på är folks om använder tex "d e skit coolt", "lr (eller)" osv...
Tex engelskan med, "r u happy?". Svårt att skriva "Are you?" Är 2 bokstäver mer i varje ord, tar 0.0001 sek längre tid 😀
Jag försöker iaf använda en ganska "ren" svenska, men vissa förkortningar använder man, som tex "iaf", "f.ö", "mm" osv..
July 10, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=SoulBurn]jag ogillar skarpt personer som säger datan
OT: När postade du senast ett positivt inlägg, detta är ingen pik utan mer ren nyfikenhet.
Kolla min profil>Hitta alla inlägg, då lär du hitta endel possitiva inlägg. Skriver bara vad jag tycker, är något bra säger jag det, är det dåligt så säger jag det.
3 Guest(s)