May 10, 2005
Jag spelade fotboll igår och jag fick en stämpling på min fot. Jag tänkte inte så mycket på det då och fortsatte att spela. Efter matchen så kände jag lite smärtor i min fot men det var inte så farligt. Men imorse när jag vaknade så hade det svulnat upp under min stortå ganska kraftigt. Jag har även rätt så dålig känsel i min stortå (Jag kan dock röra den endel). Jag kan knappt ta stöd med foten så jag har ganska svårt att röra mig.
Kan det vara en spricka i foten och vad ska jag göra då?
July 14, 2004
Bull wrote: Det apjobbigt att få en spricka i benstommen, jag lyckades få det i foten och de gav mig inte ens kryckor utan sa åtmig att vila ett par dagar sedan vänjer kroppen sig tydligen, j**la sadistkärring var det
^^, ungefär som när jag fick en bumerang i huvet, kom in på akuten, och så sa hon "titta en papegoja" osså körde hon bedövningsprutan i ögonbrynet på mig :arg:
😛
March 1, 2004
Nomic wrote: [quote=Bull]Det apjobbigt att få en spricka i benstommen, jag lyckades få det i foten och de gav mig inte ens kryckor utan sa åtmig att vila ett par dagar sedan vänjer kroppen sig tydligen, j**la sadistkärring var det
^^, ungefär som när jag fick en bumerang i huvet, kom in på akuten, och så sa hon "titta en papegoja" osså körde hon bedövningsprutan i ögonbrynet på mig :arg:
😛
Hahaha 😀 Du fick en bumerang i huvet? 😀 Ledsen asså men jag sitter och garvar för mig själv hehe
1 Guest(s)