August 2, 2001
Jag tycker ni ska lägga av att dömma henne på förhand efterssom ingen av er vet vad som hände. Det var ju inte länge sedan en lätt berusad moderat politiker hamnade i bråk med vakter och medierna jagade honom precis på samma sätt.
HELIX wrote: Allt blir bara roligare och roligare, hennes advokat ska bli Leif Silbersky. När kommer folk börja sluta rösta på det där partiet???
Hur kan man "börja sluta" nånting? Det är ungefär samma sak som att säga att man ska "installera avinstallationen" av ett program eller något liknande.
November 26, 2002
QllQ wrote: Jv klantigt att inte ha en övervakningskamera på nedre våningen, "vi har en men den sitter på övervåningen..."
Vad var tanken bakom det ? De flesta bråken sker väl runt entrén ?
de har övervakningskameror där personalen inte har koll.
sen är det klart att man inte ska döma i förhand, som nXsty säger.
men det är lite svårt att inte börja undra varför hon inte vill berätta hur mycket hon drack. om hon som hon säger inte var så berusad så borde det väl inte vara några problem?
jag skulle kunna förstå det om det var en kille som druckit rosa cocktails hela kvällen dock =P
August 20, 2001
Json_81 wrote: Jag tvivlar på att vakten hade ringt polisen om han misshandlat henne.
Och de gjorde dessutom samma bedömning, att hon var för full. Det är väl inget att tveka på?
Ingen vanliga människa hade kunnat komma undan, varför ska hon?
För att hon är åååsåå politisk
🙄
1 Guest(s)