October 22, 2002
whak wrote: [quote=snyde]
Japp, det har du rätt i. Däremot ser jag det som så att de gärna får slåss med varandra om de nu vill det, då det inte skadar någon oskyldig. Alla är ju med på det.
Inte skadar någon oskyldig? Den där BMW hojjen då? Vad hade "han" gjort?
"han" bara stod där och väntade på sin ägare.
Han stog väl där eftersom "alla var med". Allt som oftast så råkar allmänhetens saker illa ut i sånahär sk uppgörningar.
Kan ju räcka att gamla Göran är ute och går med hunden och blir slagen för att han stog på fel ställe, log, försökte gå åt ett annat håll, hade AIK sjal på sig.
January 12, 2004
whak wrote: [quote=snyde]
Japp, det har du rätt i. Däremot ser jag det som så att de gärna får slåss med varandra om de nu vill det, då det inte skadar någon oskyldig. Alla är ju med på det.
Inte skadar någon oskyldig? Den där BMW hojjen då? Vad hade "han" gjort?
"han" bara stod där och väntade på sin ägare.
Måste säga att jag blev förånad över att det såg ut som om någon försökte rädda den.
January 5, 2002
fisken wrote: Kan ju räcka att gamla Göran är ute och går med hunden och blir slagen för att han stog på fel ställe, log, försökte gå åt ett annat håll, hade AIK sjal på sig.
De slår i regel inte oskyldiga, de slår varandra. Det är liksom det som är poängen med det, det är en uppgörelse mellan grupperna. Jag varken deltar eller är speciellt entusiastisk, men jag ser det på samma sätt som proffsboxning: vill folk syssla med sånt så får de väl göra det, de är ju medvetna om riskerna.
November 29, 2003
snyde wrote:
De slår i regel inte oskyldiga, de slår varandra. Det är liksom det som är poängen med det, det är en uppgörelse mellan grupperna. Jag varken deltar eller är speciellt entusiastisk, men jag ser det på samma sätt som proffsboxning: vill folk syssla med sånt så får de väl göra det, de är ju medvetna om riskerna.
Min erfarenhet av det hela är att dom ej bryr sig om materielle saker som står i vägen? Dom som slår ner "folk utanför" är väl "klackarna" typ Blackarmy och liknande, dom här killarna håller antagligen på att jobba sig uppåt.
January 5, 2002
whak wrote: Min erfarenhet av det hela är att dom ej bryr sig om materielle saker som står i vägen? Dom som slår ner "folk utanför" är väl "klackarna" typ Blackarmy och liknande, dom här killarna håller antagligen på att jobba sig uppåt.
Klackarna kan ju vid rätt omständigheter bli som vilken annan skenande, arg folkmassa som helst. De här killarna har absolut ingenting med klackarna att göra.
January 5, 2002
Whak och fisken:
Jag känner inte en enda av dem personligen. Däremot har jag både stått i klacken och stutt på östra övre, och nåt som framgår med all önskvärd tydlighet är att de där grabbarna* inte är liktydiga med klacken. Jag formulerade mig lite fel.
Äh, jag vet inte, jag tittar mest på fotbollen när jag är på Råsunda och bryr mig inte så mycket om att slåss och hålla på. 😀
* Å andra sidan är detta smågrabbar, de jag sett på östra är de "riktiga" FB-grabbarna i 30-årsåldern.
November 29, 2003
snyde wrote: Whak och fisken:
Jag känner inte en enda av dem personligen. Däremot har jag både stått i klacken och stutt på östra övre, och nåt som framgår med all önskvärd tydlighet är att de där grabbarna* inte är liktydiga med klacken. Jag formulerade mig lite fel.Äh, jag vet inte, jag tittar mest på fotbollen när jag är på Råsunda och bryr mig inte så mycket om att slåss och hålla på. 😀
* Å andra sidan är detta smågrabbar, de jag sett på östra är de "riktiga" FB-grabbarna i 30-årsåldern.
Meriter you know, för att komma in i de "stora" klackarna så ska du uppfylla diverse krav.
June 3, 2001
Delph1 wrote: http://www.aftonbladet.se/vss/.....32,00.html
//Andreas
Snabbt det går att tanka då... 8kb/s.
Roligt... Z3. :bgrin:
Gissa vem som har en sådan. 🙄
December 15, 2002
Gammal, såg den för ett bra tag sen;)
Tycker det ser rätt patetiskt ut, speciellt han som vill verka cool och gör värsta hoppet över staketet för att sen skita i slagsmålet som är på andra sidan och snyta sig istället. Sen står dom ju bara och sparkar varandra i röven, vad är det för jävla "slagsmål"?
1 Guest(s)