August 13, 2004
BeerCan wrote: Inget vidare shysst av farsan eller vem det är som står och filmar honom och sen står och skrattar. Den där äckliga bilden sätter sig nog ganska bra på näthinnan och jag antar att grabben kommer ha skapliga mardrömmar efteråt.
Tror knappast det var hans farsa... Bror möjligtvis.
June 5, 2004
whak wrote: [quote=BeerCan]Inget vidare shysst av farsan eller vem det är som står och filmar honom och sen står och skrattar. Den där äckliga bilden sätter sig nog ganska bra på näthinnan och jag antar att grabben kommer ha skapliga mardrömmar efteråt.
Jo det lär ju inte vara speciellt nyttigt för så små barn att uppleva den där situationen.
Seriöst, hur orkar man sitta o tänka på hur synd det är om killen och hur jobbigt han ska ha det? Det är en kul grej bara, var inte så djupa för fan.
April 14, 2002
azN- wrote:
Seriöst, hur orkar man sitta o tänka på hur synd det är om killen och hur jobbigt han ska ha det? Det är en kul grej bara, var inte så djupa för fan.
Man kanske inte tycker det är en kul grej att se folk bli sådär ledsna. Är man djup bara för man inte tycker just det där var roligt? 🙂
October 16, 2003
azN- wrote: [quote=whak][quote=BeerCan]Inget vidare shysst av farsan eller vem det är som står och filmar honom och sen står och skrattar. Den där äckliga bilden sätter sig nog ganska bra på näthinnan och jag antar att grabben kommer ha skapliga mardrömmar efteråt.
Jo det lär ju inte vara speciellt nyttigt för så små barn att uppleva den där situationen.
ja, det är bara roligt när folk tar skada av andras "humor" 🙄
Jag tycker att han var lite väl liten för det skämtet, varför tror du det är åldersgräns på läskiga/sjuka filmer?
August 15, 2005
Haha! Jag tycker inte synd om ungen. Han får väl lära sig den tuffa vägen? xD Jag har också råkat ut för såna där skämt då jag inte ens visste att det fanns då. Jag blev rädd och inte så mycket mer med det. Det går över. Ofta att man får psykiska problem av sådana skämt.
July 4, 2003
Garvade gjorde jag Ja! Men mest för att jag vet hur läskigt det är och för grabbens reaktion. Ge skärmen en käftsmäll!! Så underbart! Haha
Men håller med om att man kan spara sådana där grejjer tills han är lite äldre, helst att han eller någon aldrig behöver se det!
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
November 26, 2002
Hittade ett lämpligt citat från Warpdrive:
<[M]Skooghis> fint då :>
November 29, 2003
azN- wrote:
Varför ska vi tycka synd och lida med djuren om man filmar när en bonde sågar ihjäl en levande ko med motorsågen? En kul grej lixom.
OBS!!! jag tycker INTE ovanstående är kul, bara ett exempel.
November 5, 2001
wojt wrote: [quote=BeerCan]Inget vidare shysst av farsan eller vem det är som står och filmar honom och sen står och skrattar. Den där äckliga bilden sätter sig nog ganska bra på näthinnan och jag antar att grabben kommer ha skapliga mardrömmar efteråt.
Tror knappast det var hans farsa... Bror möjligtvis.
Tycker mig höra "dad"... :snurr:
February 7, 2006
October 23, 2004
:D:D Aldrig sett nån bli så rädd för nått sånt där.
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
1 Guest(s)