October 10, 2004
August 13, 2004
hULt0 wrote: F*n vad elakt!! Man gör inte så mot någon i den åldern!
Har själv råkat ut för en liknande sak, en som jag känner skickade "en bild på Jessica Alba naken"... Jag blev inte rädd, men däremot så blev jag ju lite lätt besviken...
hrhr, den genomskådade jag direkt (högerklickade och fick fram "about macromedia flash player").
January 7, 2006
wojt wrote: [quote=hULt0]F*n vad elakt!! Man gör inte så mot någon i den åldern!
Har själv råkat ut för en liknande sak, en som jag känner skickade "en bild på Jessica Alba naken"... Jag blev inte rädd, men däremot så blev jag ju lite lätt besviken...
hrhr, den genomskådade jag direkt (högerklickade och fick fram "about macromedia flash player").
Allvarligt... Vem högerklickar när en nakedbild på Jessica Alba laddar? 🙄
August 13, 2004
hULt0 wrote: [quote=wojt][quote=hULt0]F*n vad elakt!! Man gör inte så mot någon i den åldern!
Allvarligt... Vem högerklickar på en bild när man ska se Jessica Alba naken? 🙄
När man misstänker att det är en "skrämmare" kanske? :bok:
Sen tyckte jag den laddade lite väl på sista "hacket"
January 7, 2006
wojt wrote: När man misstänker att det är en "skrämmare" kanske? :bok:
Sen tyckte jag den laddade lite väl på sista "hacket"
Det är väldigt enkelt: riktiga män tänker inte med huvudet...
Men, visst, att du fattar att det inte är en riktig bild är lite imponerande... Själv så tänkte jag inte särskillt mycket, men i efterhand så verkar en lite väl belastad server vara en sannolik förklaring
January 13, 2006
Ännu en elak far/bror el. nått:
http://www.funnyclipcentral.co.....edkids.php
August 13, 2004
Ja, det är ett spel där man ska styra en röd prick i en labyrint typ, och så får man inte nudda väggarna. På andra banan på ett extra "trångt" ställe (där det är meningen att man ska koncentrera sig extra mycket) kan du ju gissa vad som händer... Har tyvärr ingen länk.
May 1, 2005
hULt0 wrote: http://www.break.com/index/maze15.html
Den där exorcist-bruden som dyker upp är fasen definitionen på att se döden i vitögat. Förstår att barn drömmer mardrömmar när ens egen ryggrad isar till även om man är beredd på den och har ljudet avstängt. 😛
January 21, 2002
haha, vet inte om jag ska skratta eller gråta. ska ju säga att ungen var lätt modigare än var jag var när jag fick min sånn för första gången. det var exakt samma bild som komm fram men jag ramlade omkull och drog kontorstolen med mej rakt på armen så hade stuckad arm i 3 dagar :p. Han bara daskade till den 🙂
2 Guest(s)