Stal flera hundra ton bro?!|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Stal flera hundra ton bro?!
Kizo
Member
Medlem
Forum Posts: 5235
sp_UserOfflineSmall Offline
1
August 13, 2004 - 11:45 am
sp_Permalink sp_Print

http://www.aftonbladet.se/vss/.....81,00.html
Hur FAN lyckas man med det!
Det är mina nya favorit tjuvar! laugh laugh laugh

macrus
Member
Medlem
Forum Posts: 7684
694281
August 13, 2004 - 11:46 am
sp_Permalink sp_Print

Äsh, det tar man ju med en hand. 😉

simpn
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 210
694287
August 13, 2004 - 11:49 am
sp_Permalink sp_Print

Personer som länkar till Aftonbladet etc. i ett hårdvaruforum är inte mina favoriter. Vill man läsa Aftonbladet så hittar man nog dit på egen hand. 😡

Fredrik Håkansson
Member
Medlem
Forum Posts: 8296
694291
August 13, 2004 - 11:51 am
sp_Permalink sp_Print

Vad är det största någon har stulit?

Har läst om någon som snodde ett tvåvånings klubbhus från en fotbollsplan...

Kizo
Member
Medlem
694292
August 13, 2004 - 11:51 am
sp_Permalink sp_Print

simpn wrote: Personer som länkar till Aftonbladet etc. i ett hårdvaruforum är inte mina favoriter. Vill man läsa Aftonbladet så hittar man nog dit på egen hand. 😡

Jag håller inte med. Först och främst så är det här i "allmänt", och för det andra så är det många som inte brukar surfa omkring på Aftonbladet, t.ex. jag. Det var en engångsföretéelse (som händer lite nu och då) typ att jag gjorde det nu. Personligen uppskattar jag när andra lägger upp länkar till de roligaste och extremaste nyheterna.

Dehman
Member
Medlem
Forum Posts: 7340
694297
August 13, 2004 - 11:52 am
sp_Permalink sp_Print

Hahaha :P:P

Kizo
Member
Medlem
694298
August 13, 2004 - 11:53 am
sp_Permalink sp_Print

DiDi wrote: Vad är det största någon har stulit?

Inga vittnen?
- Jo... Jag såg nått stort släpas bort här igår natt. Men jag kunde inte se om det var ett hus eller ett monument.

Eller vadå? 😕

macrus
Member
Medlem
Forum Posts: 7684
694299
August 13, 2004 - 11:53 am
sp_Permalink sp_Print

Kizo wrote: [quote=simpn]Personer som länkar till Aftonbladet etc. i ett hårdvaruforum är inte mina favoriter. Vill man läsa Aftonbladet så hittar man nog dit på egen hand. 😡

Jag håller inte med. Först och främst så är det här i "allmänt", och för det andra så är det många som inte brukar surfa omkring på Aftonbladet, t.ex. jag. Det var en engångsföretéelse typ att jag gjorde det nu. Personligen uppskattar jag när andra lägger upp länkar till de roligaste och extremaste nyheterna.

Engångsförtelse, jo tjena. 😛

Fredrik Håkansson
Member
Medlem
Forum Posts: 8296
694304
August 13, 2004 - 11:55 am
sp_Permalink sp_Print

Kizo wrote: [quote=DiDi]Vad är det största någon har stulit?

Inga vittnen?
- Jo... Jag såg nått stort släpas bort här igår natt. Men jag kunde inte se om det var ett hus eller ett monument.

Eller vadå? 😕

Nej inga vittnen... Jag har en sådan liten bok med roligheter inom den kriminella världen... Står en hel del roligt i den.

Tex, att det fanns en "L-liga" som bara snodde bokstaven L...

Kizo
Member
Medlem
694311
August 13, 2004 - 12:00 pm
sp_Permalink sp_Print

DiDi wrote: [quote=Kizo][quote=DiDi]Vad är det största någon har stulit?

Inga vittnen?

Eller vadå? 😕

Nej inga vittnen... Jag har en sådan liten bok med roligheter inom den kriminella världen... Står en hel del roligt i den.

Tex, att det fanns en "L-liga" som bara snodde bokstaven L...

Ursäkta mig nu men: BWAHAHAHAHAHAHA! :)R

simpn
Medlem
694315
August 13, 2004 - 12:05 pm
sp_Permalink sp_Print

Kizo wrote: [quote=simpn]Personer som länkar till Aftonbladet etc. i ett hårdvaruforum är inte mina favoriter. Vill man läsa Aftonbladet så hittar man nog dit på egen hand. 😡

Jag håller inte med. Först och främst så är det här i "allmänt", och för det andra så är det många som inte brukar surfa omkring på Aftonbladet, t.ex. jag. Det var en engångsföretéelse (som händer lite nu och då) typ att jag gjorde det nu. Personligen uppskattar jag när andra lägger upp länkar till de roligaste och extremaste nyheterna.

Är man inte intresserad av att diskutera hårdvara i ett hårdvaruforum så tycker jag att man ska hålla sig borta från det.

Kizo
Member
Medlem
694318
August 13, 2004 - 12:11 pm
sp_Permalink sp_Print

simpn wrote: [quote=Kizo][quote=simpn]Personer som länkar till Aftonbladet etc. i ett hårdvaruforum är inte mina favoriter. Vill man läsa Aftonbladet så hittar man nog dit på egen hand. 😡

Är man inte intresserad av att diskutera hårdvara i ett hårdvaruforum så tycker jag att man ska hålla sig borta från det.

Men den allmänna delen av forumet är ju till för det..allmänna.
Vill du endast snacka CPU's och RAM så kan du hålla dig där, och inte gnälla i allmänt trådarna.

Pierre C
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 804
694319
August 13, 2004 - 12:12 pm
sp_Permalink sp_Print

simpn: Om du vill diskutera hårdvara så ska du inte vara i allmänt eftersom de flesta trådar som handlar om de här i allmänt blir låsta. snacka i de andra forumen om du vill diskutera hårdvara!

Vajsman
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 929
694322
August 13, 2004 - 12:12 pm
sp_Permalink sp_Print

Off topic: Är man intresserad av att diskutera hårdvara kan man göra det i alla andra avdelningar utom just allmänt som används just för allmänna ämnen, tex väder, bilar, tekoppar och brostölder 🙂

On topic: hahah...finns ju tjuvar med lite humor ändå..:) en bro ffs. ska man sätta ut på blocket.se då eller "360 ton jättefin bro i betong säljes"

hihih

Kizo
Member
Medlem
694324
August 13, 2004 - 12:16 pm
sp_Permalink sp_Print

Vajsman wrote: hahah...finns ju tjuvar med lite humor ändå..:) en bro ffs. ska man sätta ut på blocket.se då eller "360 ton jättefin bro i betong säljes

Skambud undanbedes.
Affären äger rum på hemlig ort vid bestämd tid i använda sedlar med små valörer.

simpn
Medlem
694334
August 13, 2004 - 12:24 pm
sp_Permalink sp_Print

Kizo wrote: [quote=simpn][quote=Kizo][quote=simpn]Personer som länkar till Aftonbladet etc. i ett hårdvaruforum är inte mina favoriter. Vill man läsa Aftonbladet så hittar man nog dit på egen hand. 😡

Men den allmänna delen av forumet är ju till för det..allmänna.
Vill du endast snacka CPU's och RAM så kan du hålla dig där, och inte gnälla i allmänt trådarna.

Det är så att när jag inte har tid att gå in o leta i de specifika hårdvarutrådarna så brukar jag bara ögna igenom "Senaste i forumet"-spalten och det jag reagerar på är att det är mestadels allmänt-trådar, omväxlingsvis med K/S-trådar.
Att jag ids klaga på sånna här trådar är därför att jag vill att NHs forum ska bli som förut, då man kunde följa vettiga diskussioner som handlade om just hårdavara.
Jag tycker att ett rent hårdvaruforum skulle sitta bra på denna "Sveriges ledande hårdvarusida".

Caso
Member
Medlem
Forum Posts: 3507
694336
August 13, 2004 - 12:25 pm
sp_Permalink sp_Print

det är ändå Polen vi snackar om...

finnefindo
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 386
694344
August 13, 2004 - 12:30 pm
sp_Permalink sp_Print

Ja de finns folk till allt 😉

Kizo
Member
Medlem
694345
August 13, 2004 - 12:31 pm
sp_Permalink sp_Print

simpn wrote: Quote and quote bla bla bla

simpn wrote: Det är så att när jag inte har tid att gå in o leta i de specifika hårdvarutrådarna så brukar jag bara ögna igenom "Senaste i forumet"-spalten och det jag reagerar på är att det är mestadels allmänt-trådar, omväxlingsvis med K/S-trådar.
Att jag ids klaga på sånna här trådar är därför att jag vill att NHs forum ska bli som förut, då man kunde följa vettiga diskussioner som handlade om just hårdavara.
Jag tycker att ett rent hårdvaruforum skulle sitta bra på denna "Sveriges ledande hårdvarusida".

Är det verkligen så hemskt? Jag tror inte det.
Du kan lägga ner 1 sekund på att gå till forumet och kolla om det kommit några nya inlägg i de forum som du är intresserad av.
Att folk skriver på allmänt är något du får finna dig i.

Lord_Kvadd
Member
Medlem
Forum Posts: 3176
694351
August 13, 2004 - 12:38 pm
sp_Permalink sp_Print

Sjuka snubbar! Men varför i hela världen stjäler man en bro?!?!

Simpn : Allmänt är allmänt. Ids du klaga ids du kolla igenom dom andra delarna av forumet....

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 330
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL