September 16, 2002
http://www.aftonbladet.se/vss/.....81,00.html
Hur FAN lyckas man med det!
Det är mina nya favorit tjuvar!
March 28, 2003
September 16, 2002
simpn wrote: Personer som länkar till Aftonbladet etc. i ett hårdvaruforum är inte mina favoriter. Vill man läsa Aftonbladet så hittar man nog dit på egen hand. 😡
Jag håller inte med. Först och främst så är det här i "allmänt", och för det andra så är det många som inte brukar surfa omkring på Aftonbladet, t.ex. jag. Det var en engångsföretéelse (som händer lite nu och då) typ att jag gjorde det nu. Personligen uppskattar jag när andra lägger upp länkar till de roligaste och extremaste nyheterna.
September 16, 2002
DiDi wrote: Vad är det största någon har stulit?
Har läst om någon som snodde ett tvåvånings klubbhus från en fotbollsplan...
Inga vittnen?
- Jo... Jag såg nått stort släpas bort här igår natt. Men jag kunde inte se om det var ett hus eller ett monument.
Eller vadå? 😕
June 23, 2002
Kizo wrote: [quote=simpn]Personer som länkar till Aftonbladet etc. i ett hårdvaruforum är inte mina favoriter. Vill man läsa Aftonbladet så hittar man nog dit på egen hand. 😡
Jag håller inte med. Först och främst så är det här i "allmänt", och för det andra så är det många som inte brukar surfa omkring på Aftonbladet, t.ex. jag. Det var en engångsföretéelse typ att jag gjorde det nu. Personligen uppskattar jag när andra lägger upp länkar till de roligaste och extremaste nyheterna.
Engångsförtelse, jo tjena. 😛
August 20, 2001
Kizo wrote: [quote=DiDi]Vad är det största någon har stulit?
Inga vittnen?
- Jo... Jag såg nått stort släpas bort här igår natt. Men jag kunde inte se om det var ett hus eller ett monument.
Eller vadå? 😕
Nej inga vittnen... Jag har en sådan liten bok med roligheter inom den kriminella världen... Står en hel del roligt i den.
Tex, att det fanns en "L-liga" som bara snodde bokstaven L...
September 16, 2002
DiDi wrote: [quote=Kizo][quote=DiDi]Vad är det största någon har stulit?
Inga vittnen?
Eller vadå? 😕
Nej inga vittnen... Jag har en sådan liten bok med roligheter inom den kriminella världen... Står en hel del roligt i den.
Tex, att det fanns en "L-liga" som bara snodde bokstaven L...
Ursäkta mig nu men: BWAHAHAHAHAHAHA! :)R
March 28, 2003
Kizo wrote: [quote=simpn]Personer som länkar till Aftonbladet etc. i ett hårdvaruforum är inte mina favoriter. Vill man läsa Aftonbladet så hittar man nog dit på egen hand. 😡
Jag håller inte med. Först och främst så är det här i "allmänt", och för det andra så är det många som inte brukar surfa omkring på Aftonbladet, t.ex. jag. Det var en engångsföretéelse (som händer lite nu och då) typ att jag gjorde det nu. Personligen uppskattar jag när andra lägger upp länkar till de roligaste och extremaste nyheterna.
Är man inte intresserad av att diskutera hårdvara i ett hårdvaruforum så tycker jag att man ska hålla sig borta från det.
September 16, 2002
simpn wrote: [quote=Kizo][quote=simpn]Personer som länkar till Aftonbladet etc. i ett hårdvaruforum är inte mina favoriter. Vill man läsa Aftonbladet så hittar man nog dit på egen hand. 😡
Är man inte intresserad av att diskutera hårdvara i ett hårdvaruforum så tycker jag att man ska hålla sig borta från det.
Men den allmänna delen av forumet är ju till för det..allmänna.
Vill du endast snacka CPU's och RAM så kan du hålla dig där, och inte gnälla i allmänt trådarna.
March 1, 2001
Off topic: Är man intresserad av att diskutera hårdvara kan man göra det i alla andra avdelningar utom just allmänt som används just för allmänna ämnen, tex väder, bilar, tekoppar och brostölder 🙂
On topic: hahah...finns ju tjuvar med lite humor ändå..:) en bro ffs. ska man sätta ut på blocket.se då eller "360 ton jättefin bro i betong säljes"
hihih
March 28, 2003
Kizo wrote: [quote=simpn][quote=Kizo][quote=simpn]Personer som länkar till Aftonbladet etc. i ett hårdvaruforum är inte mina favoriter. Vill man läsa Aftonbladet så hittar man nog dit på egen hand. 😡
Men den allmänna delen av forumet är ju till för det..allmänna.
Vill du endast snacka CPU's och RAM så kan du hålla dig där, och inte gnälla i allmänt trådarna.
Det är så att när jag inte har tid att gå in o leta i de specifika hårdvarutrådarna så brukar jag bara ögna igenom "Senaste i forumet"-spalten och det jag reagerar på är att det är mestadels allmänt-trådar, omväxlingsvis med K/S-trådar.
Att jag ids klaga på sånna här trådar är därför att jag vill att NHs forum ska bli som förut, då man kunde följa vettiga diskussioner som handlade om just hårdavara.
Jag tycker att ett rent hårdvaruforum skulle sitta bra på denna "Sveriges ledande hårdvarusida".
September 16, 2002
simpn wrote: Quote and quote bla bla bla
simpn wrote: Det är så att när jag inte har tid att gå in o leta i de specifika hårdvarutrådarna så brukar jag bara ögna igenom "Senaste i forumet"-spalten och det jag reagerar på är att det är mestadels allmänt-trådar, omväxlingsvis med K/S-trådar.
Att jag ids klaga på sånna här trådar är därför att jag vill att NHs forum ska bli som förut, då man kunde följa vettiga diskussioner som handlade om just hårdavara.
Jag tycker att ett rent hårdvaruforum skulle sitta bra på denna "Sveriges ledande hårdvarusida".
Är det verkligen så hemskt? Jag tror inte det.
Du kan lägga ner 1 sekund på att gå till forumet och kolla om det kommit några nya inlägg i de forum som du är intresserad av.
Att folk skriver på allmänt är något du får finna dig i.
2 Guest(s)