October 22, 2002
simpn wrote: Det är så att när jag inte har tid att gå in o leta i de specifika hårdvarutrådarna så brukar jag bara ögna igenom "Senaste i forumet"-spalten och det jag reagerar på är att det är mestadels allmänt-trådar, omväxlingsvis med K/S-trådar.
Att jag ids klaga på sånna här trådar är därför att jag vill att NHs forum ska bli som förut, då man kunde följa vettiga diskussioner som handlade om just hårdavara.
Jag tycker att ett rent hårdvaruforum skulle sitta bra på denna "Sveriges ledande hårdvarusida".
måste hålla med simpn...
March 21, 2003
Guufi wrote: Dags att lägga ner Aftonbladet länkarna?
Blir jävligt många varje dag typ, jobbigt som fan speciellt när varje artikel som finns på aftonbladet finns här också typ.
Jo jobbit nästan att 25%(Ingen bestämmd siffra bara vad det ser ut att vara) av alla trådar i allmänt är länkar till aftonbladet...
September 16, 2002
Farbror wrote: [quote=Guufi]Dags att lägga ner Aftonbladet länkarna?
Blir jävligt många varje dag typ, jobbigt som fan speciellt när varje artikel som finns på aftonbladet finns här också typ.
Jo jobbit nästan att 25%(Ingen bestämmd siffra bara vad det ser ut att vara) av alla trådar i allmänt är länkar till aftonbladet...
Ja, det är för lite expressen!
Json_81 wrote: Jag tycker det e bra med aftonbladet länkar, orka surfa igenom hela den sidan efter de kul grejerna.
Min tanke precis.
Men, jag ska dock säga att jag verkligen förstår dom som inte tycker det.
January 20, 2003
Json_81 wrote: Jag tycker det e bra med aftonbladet länkar, orka surfa igenom hela den sidan efter de kul grejerna.
Allting står ju på första sidan, är ju hur svårt som helst att klicka på länkarna ?
Var ju samma med blocketlänkar tidigare men de är väl inte tillåtna längre eller nåt.
November 22, 2001
Guufi wrote: [quote=Json_81]Jag tycker det e bra med aftonbladet länkar, orka surfa igenom hela den sidan efter de kul grejerna.
Allting står ju på första sidan, är ju hur svårt som helst att klicka på länkarna ?
Var ju samma med blocketlänkar tidigare men de är väl inte tillåtna längre eller nåt.
Allt står inte på första sidan. O den e dessutom väldigt stor.
Det är väl lite skillnad på nyheter och löjliga blocket-annonser?
Finns ju en hemsida som listar "best of blocket" om man är intresserad.
January 23, 2002
Skillnaden på blocket och Aftonbladet är att folk satt å letade efter roliga annonser på blocket bara för att posta dem här, blev ju extremt till slut, aftonbladet-trådarna är ju sånt som folk stöter på när de är inne och läser på Aftonbladet.
Inte så mycket annorlunda från chatloggar, skämt och annnat som folk stöter på ute på nätet och sedan postar här, skillnaden är att många roliga nyheter kommer från Aftonbladet.
Roliga nyheter som denna tycker jag är helt ok men nyheter om Britta Spjuts nya kärlek eller liknande är ju bara skit.
September 16, 2002
festisMER wrote: [quote=Kizo][quote=festisMER]Vafan ska man med en bro till??
Material till transformers kanske? Duh!
Hur ska vi kunna försvara oss mot decepticons om vi inte har några autobots här?!
Tänkte inte på de... :wow:
Näe, man glömmer det lätt eftersom de arbetar så i skymundan.
3 Guest(s)