February 21, 2003
Störtskönt att ställa en sån fråga i ett hårdvaruforum klockan fem i ett på natten
Nä det finns lite här och var att köpa, men apoteket har bäst grejer och är ju ett "säkert" kort. Visserligen är kondomer som att tugga kola med pappret på, men du får väl se till så din pingla tuggar piller
November 8, 2002
hon hade missat tagit ett av sin piller för tre dar sen och det blev ett misstag bara. huesomhelst, lite skrämmade det här. man har ju som kille inga rättigheter att hindra osv. om det skulle bli nått 🙁
tackar, apoteket.... fast jag har hört att dem kan visa fel. vore för jäkligt om de visade positivt om det nu är negativt.
June 28, 2001
lite småcoolt, jag trodde jag hittade på ordet Flänsost för nått halvårsedan, då jag var arg och endast kunde tänka på flänsarna på en kylfläns och såg en bild på en ost. resultat = Flänsost oxå.
men jag vet fortfarande inte vad det är, dick chease har jag aldrig hört förut.
September 13, 2002
Mind wrote: lite småcoolt, jag trodde jag hittade på ordet Flänsost för nått halvårsedan, då jag var arg och endast kunde tänka på flänsarna på en kylfläns och såg en bild på en ost. resultat = Flänsost oxå.
dick cheese såg ja på en sida där det visades svordommar på diverse språk..
tänker inte posta länken dock :bgrin:
March 20, 2003
Mind wrote: lite småcoolt, jag trodde jag hittade på ordet Flänsost för nått halvårsedan, då jag var arg och endast kunde tänka på flänsarna på en kylfläns och såg en bild på en ost. resultat = Flänsost oxå.
Flänsost är ett mkt gammalt uttryck som vi använde på min skola för iallfall 10år sen. Sen så ska du lyssna på lite Onkel Kånkel de använde det nog 10år innan dess..
November 22, 2001
Missade hon bara ett piller o det dessutom var några dagar sedan behöver du nog inte oroa dig. Min tjej missar ett lite då o då o det har aldrig hänt nå'n olycka.
De flesta tjejer måste hålla upp med pillren länge (kan ta över ett år) innan de kan bli med barn.
Fast en liten risk finns det ju alltid.
3 Guest(s)