March 4, 2003
Json_81 wrote: Missade hon bara ett piller o det dessutom var några dagar sedan behöver du nog inte oroa dig. Min tjej missar ett lite då o då o det har aldrig hänt nå'n olycka.
De flesta tjejer måste hålla upp med pillren länge (kan ta över ett år) innan de kan bli med barn.
Fast en liten risk finns det ju alltid.
skojar du med mig din jävla örn?!?!?
1 år du e fan helt fukked up, har du ingen verkligehetsuppfattning, för jävlen!
Det e därför man måste ta pillerna varje dag å skulle man missa en dag så ska man använda alternativt skydd i 1 vecka....
Jidderbarn!
June 3, 2001
HAHAHA!!!
Det här var ju klart det roligaste man har läst på hela veckan!
Se mitt 1:a inlägg..
Å vad skrev Blue_Moon_..
Skyll dig själv. [Image Can Not Be Found]
Gueno wrote: [quote=Blue_Moon_][quote=Gueno] Kondomen - Behöver jag nån motivering..? 😛 🙄
som att käka kola med papperet kvar, som att hångla med en tjej som har en plastpåse på huvet. :wide:
Som att slippa att snoppen nästan trillar av, som att betala underhåll till nån (kanske flera) som man bara var med en natt..
November 8, 2001
sebbelinan wrote: [quote=Json_81]Missade hon bara ett piller o det dessutom var några dagar sedan behöver du nog inte oroa dig. Min tjej missar ett lite då o då o det har aldrig hänt nå'n olycka.
De flesta tjejer måste hålla upp med pillren länge (kan ta över ett år) innan de kan bli med barn.
skojar du med mig din j**la örn?!?!?
1 år du e fan helt fukked up, har du ingen verkligehetsuppfattning, för jävlen!
Det e därför man måste ta pillerna varje dag å skulle man missa en dag så ska man använda alternativt skydd i 1 vecka....
Jidderbarn!
Sebbelinan: Jag förstår inte varför du måste bli så upphetsad och använda svordomar och påhopp?
Hade du inte bara kunnat säga vad du ansåg utan att behöva häva ur dig en massa ord (läs skit) som inte gör diskussionen särsklit konstruktiv?
*SUCK*
November 8, 2002
Json_81 wrote: Missade hon bara ett piller o det dessutom var några dagar sedan behöver du nog inte oroa dig. Min tjej missar ett lite då o då o det har aldrig hänt nå'n olycka.
det låter betryggande.. det _ska_ dock vara hennes "säkra period" men man blir så satans orolig. aja, shit happens
litar ni på era flickvänner då? har ni pratat om vad ni ska göra om det blir en olycka? 🙂
January 4, 2001
MegaGeekBoy wrote: [quote=Blue_Moon_]var kan man köpa enkla graviditetstest?
Vad har du gjort med din nya flickvän nu då?!
Jaa.. hmm.. med tanke på din ålder.. "Blommor och Bin"
😛
nää.. undrar hur man skulle reagera ifall det ringer någon och säger att man ska bli far.. hemska tanke..
March 17, 2002
Coore wrote: [quote=MegaGeekBoy][quote=Blue_Moon_]var kan man köpa enkla graviditetstest?
😛
Behöver man P-piller efter att ha vattnat blommor? 😉
Oldschool member since 2002.
August 20, 2001
MegaGeekBoy wrote: [quote=Coore][quote=MegaGeekBoy][quote=Blue_Moon_]var kan man köpa enkla graviditetstest?
😛
Behöver man P-piller efter att ha vattnat blommor? 😉
Ahh... för att blomman inte ska fröa av sig 😉
September 3, 2001
Hade sex med en tjej för ett år sedan, utan något som helst preventivmedel...sa att det var hennes säkra period.. litade på henne.
4 gånger gjorde vi d.... *gamla goda tider*
Har gått mer än ett år nu och jag är idag fortfarande inte far. Men jo... liiiite orolig var jag väl 🙂
March 20, 2003
Kame_boy wrote: Hade sex med en tjej för ett år sedan, utan något som helst preventivmedel...sa att det var hennes säkra period.. litade på henne.
4 gånger gjorde vi d.... *gamla goda tider*
Har gått mer än ett år nu och jag är idag fortfarande inte far. Men jo... liiiite orolig var jag väl 🙂
Grattis du är nog en av de få här som har haft sex.
February 22, 2003
Blue_Moon_ wrote: [quote=BelGarath]Vad ska man med piller till är Storken sjuk eller? 🙄
P-Piller är till för att hindra ägglossningen och därmed även kvinnans förmåga att kunna bli befruktad. Så nu har även du lärt dig nått nytt idag.
hahaha säg inte att du tog det där inlägget på allvar då är du ju helt bakom flötet!
November 8, 2002
BelGarath wrote: [quote=Blue_Moon_][quote=BelGarath]Vad ska man med piller till är Storken sjuk eller? 🙄
P-Piller är till för att hindra ägglossningen och därmed även kvinnans förmåga att kunna bli befruktad. Så nu har även du lärt dig nått nytt idag.
hahaha säg inte att du tog det där inlägget på allvar då är du ju helt bakom flötet!
vad vill du din ****...?
January 4, 2001
Blue_Moon_ wrote: [quote=Coore]Jaa.. hmm.. med tanke på din ålder.. "Blommor och Bin"
😛
vad.
Det var ämnat till geekboy.. han undrade ju vad du hade gjort med din flickvän.. 😉
Förövrigt så lugnar vi ner oss, är glada och trevliga, och försöker uppnå total harmoni.. okej?.. 😉
3 Guest(s)