February 24, 2001
Hehe.. Men vad gör du hos en annan? (Vän/bekanta etc)
Och vad gör du hemma?
[ Dataspecs ] IW-A700 | PIII 450MHz@558MHz Katmai (4.5x133) | ABiT BH6 | 128MB SDR PC-100@133 | IBM 2x10.1GB 5200RPM | TNT 90/110@110/116 | 32C Idle, 34C Fulload | 0,5MBit | En 80mm i fronten, två 80mm på kortplatserna
[ Detta Inlägg ändrades av: Kane den 2001-12-10 17:43 ]
July 25, 2001
Öh vadå är jag den enda med kateter eller?
Nej allvarligt såg en grej på internet på en LAN sida. Tror den hette arena. Var iallfall en grej som hjälpte folk med både stora och lilla besöket på muggen. Framtagen för folk som går på LAN och inte orkar gå på muggen. Bööörk!
Svar på frågan. Står! Sitter gör väl tjejerna?
June 17, 2001
Jag som tyckte att "smör" tråden var en knasig tråd, men denna slår alla affix trådar.
Btw. Dagtid: Står, Natten: Sitter.
Håller med evild0ro om att man inte har koll på vart man befinner sig om man vaknar och ska gå och kissa mitt inatten.
Det känns säkert samma att rulla ner den i dasset som i diskhon
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 14, 2001
On 2001-12-10 18:32, [NH] WIGGER wrote:
Jag som tyckte att "smör" tråden var en knasig tråd, men denna slår alla affix trådar.Btw. Dagtid: Står, Natten: Sitter.
Håller med evild0ro om att man inte har koll på vart man befinner sig om man vaknar och ska gå och kissa mitt inatten.
Det känns säkert samma att rulla ner den i dasset som i diskhon
Jag känner mig så knäckt, det här var fanimej den älg-aktigaste tråden på länge. Det skulle vara kul om det var någon tjej som svarade att hon stod upp men jag tror inte vi får speciellt många inlägg från Kvinnor i den här tråden
September 2, 2001
On 2001-12-10 21:36, Zaver wrote:
Man måste stå för att få ut den sista skvätten.
Jag tror även att Vaniljflickan står upp 😛
Står gör man... men som sagt... prostataproblem kommer lättare vid ståkissning 🙁
Sen det där med Vaniljflickan, jag råkar veta att hon sitter ner... det gör både hon och jag när vi kissar i kors 😛
[ Detta Inlägg ändrades av: Doberman den 2001-12-10 22:39 ]
1 Guest(s)