July 17, 2002
Har nu suttit i över en timme och letat runt på google efter något ställe där man kan beställa hem kompletta replikor av dräkterna från Star Wars-filmerna... Är mest ute efter hela Darth Vader-kitet.
Någon som vet var man kan få tag på det?
På den officella hemsidan för Star Wars fanns det visserligen vissa prylar, och det stod var man kunde köpa dem. Tyvärr så hade det affärhelvetet ingen webshop!
Nåväl. Jag vill klä ut mig till Darth Vader och citera filmerna framför spegeln. Hjälp mig nu, annars fjärr-stryper jag er med kraften...
"I am your father", jo det brukar min farsa också säga ibland... =)
June 20, 2002
The Whistler wrote: Har nu suttit i över en timme och letat runt på google efter något ställe där man kan beställa hem kompletta replikor av dräkterna från Star Wars-filmerna... Är mest ute efter hela Darth Vader-kitet.
Någon som vet var man kan få tag på det?På den officella hemsidan för Star Wars fanns det visserligen vissa prylar, och det stod var man kunde köpa dem. Tyvärr så hade det affärhelvetet ingen webshop!
Nåväl. Jag vill klä ut mig till Darth Vader och citera filmerna framför spegeln. Hjälp mig nu, annars fjärr-stryper jag er med kraften...
nänä... det där tror vi inte på...
jag tror det är avancerade sexlekar på gång... 😀
July 17, 2002
boogey wrote: [quote=The Whistler]Har nu suttit i över en timme och letat runt på google efter något ställe där man kan beställa hem kompletta replikor av dräkterna från Star Wars-filmerna... Är mest ute efter hela Darth Vader-kitet.
Någon som vet var man kan få tag på det?På den officella hemsidan för Star Wars fanns det visserligen vissa prylar, och det stod var man kunde köpa dem. Tyvärr så hade det affärhelvetet ingen webshop!
nänä... det där tror vi inte på...
jag tror det är avancerade sexlekar på gång... 😀
Okej, okej... You got me. Men avancerat? Njae...
Hmmz... Måste i vilket fall ha tag på en sådan liten dräkt. Jag har alltid velat klä min flickvän i en sådan... *garv*
April 25, 2002
jag har sett en affär med det. fortsätt att söka. testa typ att söka på maskeradkläder eller nåt så borde du hitta nån sida som säljer såna saker och sen kollar du om dom har det som du vill ha.
annars såg jag butricks hade såna saker för några år sen, kolla om dom har
1 Guest(s)