February 12, 2002
Akatosh wrote: nyare som verkligen skildrar främmande platser på sådant sätt att man känner sig vara på en annan plats. Tex när kod 66 implementerades så såg man de olika Jedigeneralerna på olika platser (främst lockades jag av den helskumma miljön där den kvinnliga twileekgeneralen dödades, måste ha DVDn;) )
Får nog se den igen innan jag kan bilda mig en korrekt uppfattning. Dock så kan jag definitivt inte "dissa" denna film.
Den miljön kände jag igen nästan direkt ur unreal.. 😀 I tex unreal 2 så är man på en planet som hade blommor å flora som liknade den i du pratar om väldigt mycket.
Antar att de finns massor me spoilers i den här tråden men läs inte mitt inlägg nedan om du är rädd att få veta nått..
Ja visste inte vad ja skulle tycka efter att ja sett den.. Den är ju så töntig bitvis, å så skum. Men å andra sidan så är ju det starwars... Sen så kändes det, trotts min ålder. hämskt innom en hur allt blev.. Väldans tragiskt. Känner att de var en bra film, men nånting fattades, bara det att ja inte vet vad.
February 12, 2002
UndaC wrote: [quote=asnan]Antar med din ålder att du är runt 20?!
25, vad det nu spelar för roll.
Men i vilket fall, jag lämnar walkover. Ditt resonemang leder till en slutsats som säger mig att du hade försvarat en påse med hundbajs så länge den hade en SW-logga.
Nu ska vi inte ge oss på hundbajspåsar. :arg:
September 5, 2001
Delph1 wrote: [quote=hawkie]Tyckte den var helt ok faktiskt, lite synd att Anakin blir Darth Vader på typ 30 minuter, man kanske kunde dragit ut på det lite det var ju trotts allt det man ville se. Sen var det såååååååååååååååå löjligt när han skrek Padmé(eller vad nu hon heter), HAHA fyfan det var ingen höjdare.
Annrs helt klart MYCKET bättre än LOTR som su#er häst###, där kan vi snacka om bra film att somna till, halvtaskig historia(som är riktigt långdragen och tråkig). Enda + är musiken och skådespelarna resten är bara förväntingarna av de som läst boken som gör att alla tycker den är SÅ bra.
Klockan är 03:26, summerar:
LOTR suger,
SW äger.
Du måste varit redigt trött 😉
//Andreas
Du skulle bara veta :cy:.
Men åsikten förblir densamma, Sci-Fi över Fantasy vilken dag som helst.
Jag tycker inte att någon av dom däringa Star Wars-filmerna är speciellt intressanta..
Däremot 10-årige sonen gillar dem..
Cowbojsar/Komedi/Porr-filmer är mitt gebit..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
May 10, 2005
UndaC wrote: [quote=asnan]Antar med din ålder att du är runt 20?!
Men i vilket fall, jag lämnar walkover. Ditt resonemang leder till en slutsats som säger mig att du hade försvarat en påse med hundbajs så länge den hade en SW-logga.
Antog det 🙂 Oftast folk i runt dne åldern som är mera skeptiska!
Vi tycker väll ganska olika.
Tex att jag tycker filmen är ganska OK på dom flesta stadiumen, bättre på vissa
Dialogen är faktiskt bra om du tänker efter på vissa ställen, kan inte riktigt se det framför mig
hur nån sitter och skrattar när Obi wan skriker
You were the choosen one, it was said that your should destroy the sith
not join them, bring balance to the force, not leave it in darkness"
"Your were my brohter anakin, i loved you.." *Screams of pain 🙂 * "I hate your"
Aja , vi är rätt splittade där, kan det bero på åldern?
Överhuvudtaget verkar SW diskussionerna dö ut här öht 🙂
...
March 14, 2001
asnan wrote: [quote=UndaC][quote=asnan]Antar med din ålder att du är runt 20?!
Antog det 🙂 Oftast folk i runt dne åldern som är mera skeptiska!
Vi tycker väll ganska olika.
Tex att jag tycker filmen är ganska OK på dom flesta stadiumen, bättre på vissa
Dialogen är faktiskt bra om du tänker efter på vissa ställen, kan inte riktigt se det framför mig
hur nån sitter och skrattar när Obi wan skriker
You were the choosen one, it was said that your should destroy the sith
not join them, bring balance to the force, not leave it in darkness"
"Your were my brohter anakin, i loved you.." *Screams of pain 🙂 * "I hate your"
Aja , vi är rätt splittade där, kan det bero på åldern?
Överhuvudtaget verkar SW diskussionerna dö ut här öht 🙂
...
Ja visst en halvbra dialog av några hundra.. skandal..
Var vid ett flertal ställen då både jag och många i biosalongen skrattade åt dialogerna m.m..
4 Guest(s)