March 1, 2001
hej!
tjejen har fÄtt för sig att dra med mig till stockholm och pride-festivalen nu i helgen. Hennes farbror e tydligen lite gay sÄ han hade fixat nÄn cocktail och glamour gala hemma hos en vÀn till honom. troligen serveras inte pilsner dÀr utan enbart fÀrgglada kÀrringdrinkar...:)
nÄn som har nÄgra erfarenheter av pride eller nÄtt annat kul man göra i sthlm i helgen. a ja, men folket skulle tydligen va sjysst Ä sÄ d e la lugnt. lite nybörjare pÄ sÄnna hÀr tillstÀllningar lixom...
ingen som e lite fikus Ă„ vĂ„gar ge mig lite tips för en trevlig helg đ
Ă„ sen..som jag bittert fick erfara senast vid en korvmoj i sthlm.
dom visste inte vad "en halv spec med vĂ€stkust" va đ hhihi
wie...
May 19, 2003
handlar inte om homo mÀn bara hel del lespiska brudar ochsÄ dom e homo ochsÄ
June 23, 2002
Elias667 wrote: Bott i sthlm hela mitt liv och aldrig sett skymten av grejen... som jag förstÄtt det Àr det 500 svettiga hÄriga mÀn i latex som piskar fram varandra pÄ brunstiga hÀstar? Eller?
:hehe: :)R
Det ska du vĂ€l vara glad för? đ
Pssst, byt avatar till den gamla.
March 11, 2003
Json_81 wrote:
TyvÀrr Àr det en lokal grej hÀr i götet.
FörstÄr inte att korvgubbarna i övriga landet kan lÀra sig att göra en sÄdan, det Àr ju inte svÄrt direkt.
Det Àr ju likadant med korvgubbarna i göteborg.
Sist man försökte bestÀlla "en svollen me bugafylla, tur och retur, me", sÄ fatta de ingenting....
October 31, 2003
Mathias wrote: [quote=ocz]Min bror o hans pojke ska tydligen vara tjejer đ hahah.. SĂ„ om ni ser en barbie liknanade kille fast 1.90 sĂ„ e de hans pojkvĂ€n
Hehe, sĂ€g Ă„t honom att skrika Nordichardware i korsningen Hornsgatan/RingvĂ€gen sĂ„ ska jag knĂ€ppa en bild pĂ„ honom đ
Video med ljud. Och akta er för Captain Penis [-X
3 Guest(s)