June 3, 2001
denstore wrote: Det är ju likadant med korvgubbarna i göteborg.
Sist man försökte beställa "en svollen me bugafylla, tur och retur, me", så fatta de ingenting....
Vi säger "-En Göran Ringholm å tur och retur."
Dvs en tjock korv med pucko och 2 strängar kertchup (stava?).
April 13, 2004
denstore wrote: [quote=Json_81] Tyvärr är det en lokal grej här i götet.
Förstår inte att korvgubbarna i övriga landet kan lära sig att göra en sådan, det är ju inte svårt direkt.
Det är ju likadant med korvgubbarna i göteborg.
Sist man försökte beställa "en svollen me bugafylla, tur och retur, me", så fatta de ingenting....
Vad är det? Låter läskigt. :cy:
March 11, 2003
Neam wrote: [quote=denstore][quote=Json_81] Tyvärr är det en lokal grej här i götet.
Förstår inte att korvgubbarna i övriga landet kan lära sig att göra en sådan, det är ju inte svårt direkt.
Det är ju likadant med korvgubbarna i göteborg.
Vad är det? Låter läskigt. :cy:
Tjock med mos, ketchup, senap, och bostongurka.
March 11, 2003
Gueno wrote: [quote=denstore]Det är ju likadant med korvgubbarna i göteborg.
Vi säger "-En Göran Ringholm å tur och retur."
Dvs en tjock korv med pucko och 2 strängar kertchup (stava?).
Vem är Göran Ringholm?;)
March 1, 2004
Vajsman wrote: hej!
tjejen har fått för sig att dra med mig till stockholm och pride-festivalen nu i helgen. Hennes farbror e tydligen lite gay så han hade fixat nån cocktail och glamour gala hemma hos en vän till honom. troligen serveras inte pilsner där utan enbart färgglada kärringdrinkar...:)
nån som har några erfarenheter av pride eller nått annat kul man göra i sthlm i helgen. a ja, men folket skulle tydligen va sjysst å så d e la lugnt. lite nybörjare på sånna här tillställningar lixom...
ingen som e lite fikus å vågar ge mig lite tips för en trevlig helg 🙂
å sen..som jag bittert fick erfara senast vid en korvmoj i sthlm.
dom visste inte vad "en halv spec med västkust" va 🙂 hhihiwie...
Watch your ass 😛
November 5, 2001
Json_81 wrote: [quote=Vajsman] dom visste inte vad "en halv spec med västkust" va 🙂 hhihi
Tyvärr är det en lokal grej här i götet.
I Skövde hade dom garanterat fattat.
March 21, 2003
Arny wrote: [quote=Json_81][quote=Vajsman] dom visste inte vad "en halv spec med västkust" va 🙂 hhihi
Ja lätt....Men gubben på torget i mariestad han skulle nog kunna ge dig en socka med kebabsås om du sa så (Typ senil men står o säljer korv alladagar i veckan dygnet runt) :bgrin:
November 5, 2001
Farbror wrote: [quote=Arny][quote=Json_81][quote=Vajsman] dom visste inte vad "en halv spec med västkust" va 🙂 hhihi
Ja lätt....Men gubben på torget i mariestad han skulle nog kunna ge dig en socka med kebabsås om du sa så (Typ senil men står o säljer korv alladagar i veckan dygnet runt) :bgrin:
Man kanske skulle åka dit och testa senare idag... Börjar bli hungrig.
June 30, 2001
Bilder från paraden ifall någon är intresserad:
June 3, 2001
http://mattenet.no-ip.com/file.....en/012.jpg
Han(?) till höger var ju söt. :bgrin:
http://mattenet.no-ip.com/file.....en/035.jpg
Kan tänka mig att fäktas med damerna i blått.
June 30, 2001
Gueno wrote: http://mattenet.no-ip.com/file.....en/012.jpg
Han(?) till höger var ju söt. :bgrin:http://mattenet.no-ip.com/file.....en/035.jpg
Kan tänka mig att fäktas med damerna i blått.
Det fanns många snygga tjejer där varav många halv/helnakna. Hade tagit många fler bilder om jag haft mer minne i kameran.
1 Guest(s)