January 17, 2002
http://www.gis.net/~jspower/random.html
tom. ett enkelt script gör bättre dikter än er! :)R
Det värsta är ju att de där fabricerade dikterna låter precis som skiten alla deprimerade lik brukar citera 😀 Du kan inte urskilja dem från de äkta skulle jag tro :)R
Bwahahaha, jag har roligt :bgrin: Snacka om vilseledd livsstil *gapskratt* *klicka ny**klicka ny**klicka ny**klicka ny*
July 27, 2002
CoLiC wrote: [quote=Callister][quote=CoLiC][quote=Callister]Sex laxar i en laxask
Till Topic:
Jag är lycklig för att du är
Tom min post var vettigare än det där :bgrin:
Tom min post var vettigare än ditt svar
Lillen har fortfarande inte läkt ordentligt va?
Mwahha, jo den är fullt funktionell och har varit det länge. 😀
January 17, 2002
Callister wrote: [quote=CoLiC][quote=Callister][quote=CoLiC][quote=Callister]Sex laxar i en laxask
Till Topic:
Tror jag inte på förrns du lägger upp fotobevis
July 27, 2002
CoLiC wrote: [quote=Callister][quote=CoLiC][quote=Callister][quote=CoLiC][quote=Callister]Sex laxar i en laxask
Till Topic:
Hur tror du jag skulle kunna bruka min gudomliga humor om den inte varit i funktion?
Bilder.. njäää 😛
March 14, 2004
Callister wrote: [quote=CoLiC][quote=Callister][quote=CoLiC][quote=Callister][quote=CoLiC][quote=Callister]Sex laxar i en laxask
Till Topic:
Hur tror du jag skulle kunna bruka min gudomliga humor om den inte varit i funktion?
Bilder.. njäää 😛
Seså, du vet ColiC's läggning. :blink:
January 18, 2004
-Dark BloodMaster
mega lol...
SKITBRA! I wuv it! magnifical! Wonderfull! Explosive!
k men alvarligt, jag hatar genomsnitt gotharen... tycker stilen är snygg på tjejer, och erkänner att jag tycker det är sexigt på dem 😉 men nästan alla är så djävla jobbigt aroganta...
"WlaH! I drink redwine and play paperpencil vampire rpg, im so mysterius and better than you... you dont understand my deep empty soul"... jag menar, vafan, bara för att man klär sig specielt behöver men inte hata allt och alla, k men typ 50% av världen =P
(tycker fan att Lestat Sephiroth är bästa namnet, typ 90% av alla goth/emo tjejer jag mött har någon fetism om honom)...
January 18, 2004
fastbullit wrote: aah anordna skottpengar på anhängare av goth kulturen
tycker föv tjejerna är skitfula och äckligt lama
skulle inte ens kunna tänka mej en sån i sängen :cy:
😉 just som jag sa, extremt jobbiga attityder, det finns ju många olika goth stilar... vissa är extremt fula 😕 , fast det finns nåra få som jag har svaga punkter för
January 5, 2002
fastbullit wrote: tycker föv tjejerna är skitfula och äckligt lama
skulle inte ens kunna tänka mej en sån i sängen :cy:
Sanning. Fula, skabbiga och äckliga, precis som kommunister (i de flesta fall, råkade ut för undantaget som bekräftar regeln förrförra helgen; stötte ihop med en helt sjukt fin crazy commie-brud, aldrig sett något liknande förr. Dessa är dock väldigt sällsynta.).
1 Guest(s)