January 18, 2004
snyde wrote: (i de flesta fall, råkade ut för undantaget som bekräftar regeln förrförra helgen; stötte ihop med en helt sjukt fin crazy commie-brud, aldrig sett något liknande förr. Dessa är dock väldigt sällsynta.).
som sagt 😛 just därför tar jag inte orken att komma åt goth tjejer, tråkiga vänner, aroganta dessutom...
No putang in the world is worth saying you like craddle of filth... the cold naked truth.
Fast när du nämner det, har ja bara sett 3 riktigt snygga gothare =P fast en var fan så snygg
Det är en fråga att ställa sig, varför är ofta alla de som umgås i semikulturer fula? är det för sin fulhet de söker personer de kan identifera sig med elr?...
ofta svaga personligheter, enkla att manipulera, annars skulle vi ju inte ha kommunister, de är bara avundsjuka på de rika, eller så är de svaga som vill vara i en grupp... jag menar... alla deras argument faller, en trevlig ideal som bygger på att alla skulle älska sin granna lika mycket som sig själv... som de själva inte ens gör, hycklare...
February 12, 2003
stormaz wrote: Finns söta goth brudar man hade kunnat trycka 😉
De, ja...:)
Synd att det bara går en massa punkare och hårdrockare på min skola...:P
Har inte sett en gothare än, tror jag...
Iofs ska jag hänga på en gotharkompis till stan och träffa hans andra gotharkompisar, så vi får la se...:)
January 15, 2004
Krehlmar wrote: Det är en fråga att ställa sig, varför är ofta alla de som umgås i semikulturer fula? är det för sin fulhet de söker personer de kan identifera sig med elr?...
Det är oftast fula som sysslar med sånt eftersom dom har gett upp att försöka passa in med sitt utseende. Dom fegar ur och får tillfälle att dölja sitt ansikte med en massa smink eller distrahera med konstiga kläder, och blir lite mer spännande för vissa människor.
Kan man inte vara snygg så kan man lika gärna vara ful liksom 😛
February 12, 2003
DexiL wrote: Klanka inte ner på alla gothare. Jag är goth och snäll. 😛
Fast även jag tycker vissa gothare är jobbiga med sina bitchiga, nonchalanta och "skära-sönder-min-arm-för-jag-är-cool-och-nere" stilar. Fast det finns ju alltid undantag. 🙂
Din avatar säger mig en del, tror jag...;)
Jag har inget emot gothare/synthare (:bgrin:)/hårdrockare (vilket även jag är, har inte riktigt den klädstilen, bara...), men däremot hiphopare/andra haschhuvuden, som bara ser förjävliga ut, och i 99% av fallen även är dumma i huvudet (jo, jag har träffat en eller två schyssta, funderar på ifall keffing är snäll...)
2 Guest(s)