November 4, 2001
Så där nu ska jag iväg till London, får se om man kan hitta lite fina grejer och köpa med sig hem! Jag ska vara borta tills på torsdag, har ju varit där några gånger så det blir nog inte så mycket turistattraktioner, men något kollar man väll på.
Ha det bra så länge!
//chrippaz.
PS. Öwall skriv inget om moderater i den här tråden, jag kan ju inte skriva några motargument 😛 DS.
October 27, 2001
Redfaction wrote: Skit politik fast det finns ju bara en politik som skulle vara bra för alla + Sverige som naturresurs och det är ju centern då det bara är de som bryr sig om miljön på ett realistiskt plan.
Ujj, nu blir du nästan övertydlig.. eller inte...
Vad är det för fel med deras politik och vad gör den till skit?
Väldigt lätt att vräka ur sig saker när man inte har full koll.
September 13, 2001
PaiN wrote: [quote=Redfaction]Skit politik fast det finns ju bara en politik som skulle vara bra för alla + Sverige som naturresurs och det är ju centern då det bara är de som bryr sig om miljön på ett realistiskt plan.
Å andra sidan så är det ju väldigt många på detta forumet som skriver helt oinformerade saker om vänsterblocket, och kommer undan med det.
Så han behöver ju inte känna sig ensam.
January 6, 2003
Moderat de e jag och de tycker jag e bra. Vänster den e dålig, Jag bara skakar :cy: när Persson *sprakar. Persson är läskig person är otäck jag vill inte ha nån Persson som styr över mig. Person är en 👿
*en synonym till pratar (tror jag)
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
October 27, 2001
Chewie wrote: [quote=PaiN][quote=Redfaction]Skit politik fast det finns ju bara en politik som skulle vara bra för alla + Sverige som naturresurs och det är ju centern då det bara är de som bryr sig om miljön på ett realistiskt plan.
Å andra sidan så är det ju väldigt många på detta forumet som skriver helt oinformerade saker om vänsterblocket, och kommer undan med det.
Så han behöver ju inte känna sig ensam.
Då kan ju du som är hårig och smygvänster ge några exempel.
..och om han nu inte är ensam, gör det saken bättre?
...ungefär så som vänstern tänker, om vi går i grupp kanske vi upplevs som smartare.
2 Guest(s)