June 20, 2002
PaiN wrote: [quote=Chewie][quote=PaiN][quote=Redfaction]Skit politik fast det finns ju bara en politik som skulle vara bra för alla + Sverige som naturresurs och det är ju centern då det bara är de som bryr sig om miljön på ett realistiskt plan.
Ujj, nu blir du nästan övertydlig.. eller inte...
Vad är det för fel med deras politik och vad gör den till skit?
Väldigt lätt att vräka ur sig saker när man inte har full koll.
Å andra sidan så är det ju väldigt många på detta forumet som skriver helt oinformerade saker om vänsterblocket, och kommer undan med det.
Så han behöver ju inte känna sig ensam.
Då kan ju du som är hårig och smygvänster ge några exempel.
..och om han nu inte är ensam, gör det saken bättre?
...ungefär så som vänstern tänker, om vi går i grupp kanske vi upplevs som smartare.
haha... dagens roligaste... 😀
lyckat att göra exakt vad som står i det du har citerat...
November 4, 2001
Jag har engelsk tangentbordsuppsattning sa klaga inte pa det!
Jag sitter pa ett internetkafe i en judisk forort till London.
Billigt ar det ocksa 1£ for en timme, med DSL-lina. Skulle komma in fran hotellet men dar hade dom ISDN sa att sidan tog mer an 6 minuter att laddas 🙂
Har varit och kollat pa towern och gatt runt lite utanfor det Centrala London, shoppat lite men det blir mer imorn/overmorn.
Shlumpen sitter brevid och garvar at alla roliga skamt i tradarna 😛
Dom borde starta igang med KFC (kentucky fried chicken) i Sverige for det ar gott
Ifall ni har nagon kul ide vad jag ska gora, kan ni ju skriva for jag kanske kollar in har nagon annan gang!
Ha det bra grabbar!
//chrippaz in London
January 6, 2003
chrippaz wrote: Jag har engelsk tangentbordsuppsattning sa klaga inte pa det!
Det går att skriva ä och ö på engelska tangentbord om man fantiserar lite kan man skriva å som â eller nått sånt. Skrev detta inlägg utan att trycka pâ å ä ö tangenterna utan de riktiga âna.
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
February 21, 2003
Olla kurvakterna som inte får röra sig hehe [Image Can Not Be Found]
Kolla in vad några välfuntade chalmerister har hittat på: http://www.ollning.com (nej jag är inte en av dem hehe)
Diggar verkligen Carl-Philips handskar och hjälm
2 Guest(s)