stimorol hot rush|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
stimorol hot rush
fruxor
Nu vet jag hur man gör inlägg!
Medlem
Forum Posts: 22
sp_UserOfflineSmall Offline
1
June 15, 2005 - 12:36 pm
sp_Permalink sp_Print

hmm, har stimorol slutat göra tuggummit "hot rush"? låter konstigt med tanke på hur goda dom var, men jag kan inte hitta dom nånstans. jag köpte nått annat sorts lakritstuggummi av stimorol, och det var inte alls lika gott..
så om dom av nån anledning slutat med hot rush (måste erkänna att det var väldigt länge sedan jag köpte ett paket) så undrar jag om ni vet nån affär (online) som har kvar ett lager av dessa?
edit2: en affär i luleå skulle givetvis vara ännu bättre 😉

edit: gick in på stimorol.se, och där fanns dom iaf, men däremot fanns inte den andra varianten som jag köpte. så det verkar helt klart som att dom bytt ut hot rush mot dessa mycket sämre som jag köpte..
[Image Can Not Be Found]

edit3: ja nu har jag varit på jakt ännu en gång, och såhär är det. dom har 2 lakritstuggummin nu, en som heter "real liquorice" och en som heter "hot rush liquorice". problemet är att båda förpackningarna ser nästan exakt likadana ut, och på alla ställen jag var på så hängde dom på samma ställ, så man var tvungen att rota lite för att hitta några hotrush.
sen är jag inte helt säker på att dom är likadana som dom var förut, tyckte dom kändes mycket mera smaklösa, och det var inget som var speciellt "hot".
huruvida dom har ändrat receptet eller inte låter jag vara osagt, det kan mycket väl vara minnet som sviker mig när det var så länge sedan jag testade dom sist, och det är heller ingen omöjlighet att mina förväntningar steg när jag inte lyckades hitta dom 😉
men i och med detta faktum så skulle jag vilja ändra trådets riktning lite (om nu nån orkar svara :P):
smakar dom nya hot rush likadant som dom gamla, eller är det ett nytt recept?

Death On Wings
Member
Medlem
Forum Posts: 5938
908181
June 15, 2005 - 1:28 pm
sp_Permalink sp_Print

Har inte heller sett dem på ett bra tag men om du tycker om mint så skulle jag starkt rekomendera stimorol ice, enormt goda.

Cirap
Member
Medlem
Forum Posts: 4230
908185
June 15, 2005 - 1:59 pm
sp_Permalink sp_Print

va?!!?? slutat med Hot Rush? det är ju dom som är absolut godast. Dags att skapa en Online Petition?

fruxor
Nu vet jag hur man gör inlägg!
Medlem
Forum Posts: 22
908280
June 15, 2005 - 7:03 pm
sp_Permalink sp_Print

som jag editerat i tråden ovan så har jag hittat dom nu.
men jag hade en pratstund med min far som har varit tuggummiberoende sedan han slutade snusa för typ 10år sedan.

iaf, han säger såhär: dom gamla hotrush var starkare, större och krispigare (det där ytskiktet).
så jag verkade inte ha helt fel när jag tyckte dom var smaklösa jämfört med vad jag hade för mig.. fattar inte varför dom förstör såna goda tuggummin, finns ju ingen annan tillverkade som har några liknande 🙁

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 415
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL