August 16, 2002
nÄn annan Àn jag som kom tvÄa dÀr idag eller? inte? hehe...
assÄ jag hade lÀtt vunnit om jag inte förlorat i finalen
för att vara Àrlig sÄ hade jag inte en chans pÄ killen... han var typ 7 Är Àldre Àn jag, hade jabbar som kanonkulor o gick pÄ thaiboxning... sen sÄ var han ett huvud lÀngre Àn jag... aja...
finalen började sÄ att han kom o börja slÄ, o ja typ gled undan... sen sÄ sparkade han mig i vÀnster sida, men jag blockade o sparkade en lowkick pÄ insidan av hans ben allt jag kunde... normala mÀnniskor ramlar, han typ rörde sig inte... fick ett par slag i nyllet, o sen sÄ gled jag undan... gjorde ett par lowkicks men jag kunde inte komma Ät honom med slag för hans armar var lÀngre Àn mina sÄ jag typ fick en jÀvla massa slag i fejset... dÄ lyfte jag handen o stoppa skiten o gjorde tecken för min trÀnare att slÀnga in handduken... assÄ min kÀke Àr typ sned nu.. fett jobbigt...
August 16, 2002
Spindel wrote: [quote=coalan][quote=keffing] assÄ jag hade lÀtt vunnit om jag inte förlorat i finalen
Fick du mĂ„nga slag mot huvet eller ? đ
Haha klockren!!
om jag avrundar uppÄt sÄ kanske en 20-30 pÄ alla matcher... men det var bara thaiboxarn som körde hÄrt, har fan fortfarande ont i kÀken
ruski2 wrote: Your Kung-Fu is bad man, BAD!
Skj, men vad Àr en 'low kick'?
low= lÄg kick=spark... alltsÄ en lÄg spark... man trÀffar pÄ lÄret, o fan va ont det gör om man trÀffar hÄrt.. typ som lÄrkaka fast hundra gÄnger vÀrre...
August 11, 2002
keffing wrote:
[quote=ruski2]Your Kung-Fu is bad man, BAD!
Skj, men vad Àr en 'low kick'?
low= lÄg kick=spark... alltsÄ en lÄg spark... man trÀffar pÄ lÄret, o fan va ont det gör om man trÀffar hÄrt.. typ som lÄrkaka fast hundra gÄnger vÀrre...
DĂ„ har du inte haft en rejĂ€l lĂ„rkaka đ
btw, jag tyckte att vi fotbollspelare var de mest korkade, genom att nicka bollar, tack för att du har bevisat motsatsen
och inte att glömma grattis, du mĂ„ste ju va rĂ€tt bra dĂ„ đ
August 12, 2003
http://www.angelfire.com/wrest.....ckwave.WMV :D/
Fett gay wrestling Àr assÄ.
November 4, 2001
ruski2 wrote: http://www.angelfire.com/wrest.....ckwave.WMV :D/
Fett gay wrestling Àr assÄ.
Det Àr sÄ dÀr homosexuella bestÀmmer vem som ska vara biatchen och vem som ska vara den manliga halvan av relationen...
January 28, 2003
Ogrebeast wrote: [quote=keffing]hade jabbar som kanonkulor o gick pÄ thaiboxning...
Sagt det förut, sÀger det igen! Thaiboxning rockar! :bgrin:
Ja, sĂ„ lĂ€nge du Ă€r en klenis med problem att hĂ€vda dig utan att kunna falla tillbaka pĂ„ nĂ„got vĂ„ldsamt och destruktivt đ
February 21, 2003
MrWeizel wrote: [quote=Ogrebeast][quote=keffing]hade jabbar som kanonkulor o gick pÄ thaiboxning...
Sagt det förut, sÀger det igen! Thaiboxning rockar! :bgrin:
Ja, sĂ„ lĂ€nge du Ă€r en klenis med problem att hĂ€vda dig utan att kunna falla tillbaka pĂ„ nĂ„got vĂ„ldsamt och destruktivt đ
Oh yeah! :bgrin:
Folk slutar ju helt plötsligt tjafsa emot nĂ€r de har andra problem sĂ„som att sĂ€tta sina tĂ€nder i halsen dĂ€r jag klĂ€mmer Ă„t samtidigt. đ :bgrin:
4 Guest(s)