January 28, 2003
Ogrebeast wrote: Oh yeah! :bgrin:
Folk slutar ju helt plötsligt tjafsa emot när de har andra problem såsom att sätta sina tänder i halsen där jag klämmer åt samtidigt. 🙄 :bgrin:
Fan va du är tuff, får jag ta på dig? 🙄
"Min pappa är starkare än din" funkar alltid annars 😉
March 11, 2003
Ogrebeast wrote: [quote=MrWeizel][quote=Ogrebeast][quote=keffing]hade jabbar som kanonkulor o gick på thaiboxning...
Sagt det förut, säger det igen! Thaiboxning rockar! :bgrin:
Ja, så länge du är en klenis med problem att hävda dig utan att kunna falla tillbaka på något våldsamt och destruktivt 😉
Oh yeah! :bgrin:
Folk slutar ju helt plötsligt tjafsa emot när de har andra problem såsom att sätta sina tänder i halsen där jag klämmer åt samtidigt. 🙄 :bgrin:
Köp ett hagelgevär istället. Jag kan rekommendera en gammal ´kvarna. Gärna i kaliber 16. Folk utan knän kickar kasst....;)
February 21, 2003
MrWeizel wrote: [quote=Ogrebeast]Oh yeah! :bgrin:
Fan va du är tuff, får jag ta på dig? 🙄
In your dreams, men där är jag väl redan din våte f**n HAHA
MrWeizel wrote: "Min pappa är starkare än din" funkar alltid annars 😉
Hey! Sno inte mina kommentarer! :arg:
March 11, 2003
MrWeizel wrote: [quote=denstore]Folk utan knän kickar kasst....;)
Ja, det blir som att slåss mot en humanist!! :bgrin:
Jag tror inte att du har förstått riktigt. Jag skjuter dig i knäna, och sedan medan du krälar i full fart mot mig, så citerar jag Kafka tills du kräks...:)
January 28, 2003
denstore wrote: [quote=MrWeizel][quote=denstore]Folk utan knän kickar kasst....;)
Ja, det blir som att slåss mot en humanist!! :bgrin:
Jag tror inte att du har förstått riktigt. Jag skjuter dig i knäna, och sedan medan du krälar i full fart mot mig, så citerar jag Kafka tills du kräks...:)
Det räcker med att du nämner hans namn 😛
February 21, 2003
MrWeizel wrote: [quote=Ogrebeast]Även om han är riktigt seg vissa matcher. :arg:
Ja, du sa väl att det påminde om din "stil"? 😉
Jag ska nu kassera in hundra spänn av min låtsaskompis eftersom jag nu vann vadet! :pidu:
Vadet bestod i:
1. Någon kommenterar just segheten och kopplar det till mig.
2. Denna "någon" är som vanligt Vesslan som älskar att plocka upp såna där billiga luckor.
=DO [-o< :D/ [Image Can Not Be Found]
March 11, 2003
Ogrebeast wrote: Vadet bestod i:
2. Denna "någon" är som vanligt Vesslan som älskar att plocka upp såna där billiga luckor.
Men du kan ju inte vara mycket till boxare om du blottar dig på det där sättet...;)
January 28, 2003
Ogrebeast wrote: [quote=MrWeizel][quote=Ogrebeast]Även om han är riktigt seg vissa matcher. :arg:
Ja, du sa väl att det påminde om din "stil"? 😉
Jag ska nu kassera in hundra spänn av min låtsaskompis eftersom jag nu vann vadet! :pidu:
Vadet bestod i:
Du känner mig för väl :bgrin:
Dock tycker jag inte denne var så billig jämnfört med andra
January 28, 2003
denstore wrote: [quote=Ogrebeast]Vadet bestod i:
Men du kan ju inte vara mycket till boxare om du blottar dig på det där sättet...;)
In your face Rutger!! [Image Can Not Be Found]
1 Guest(s)