December 14, 2004
Det enda man kan göra här hemifrån är ju att ge ett bidrag. På svenska Röda Korset kan du visa ditt stöd med de drabbade http://www.redcross.se/newrkwe.....v?OpenForm
Min familj har gett ett bidrag. Många bäckar små...
November 4, 2002
skiroy wrote: Har också skickat in ett litet bidrag.
Jupps vi pytsade en femhundring var på jobbet. Sen sopade företaget ca 20000:-. Alla kan iaf. skänka 20-50 spänn. Röda korset burken blev rätt full..
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
November 4, 2002
Lukascool wrote: Spänningen tätnar... vem har skänkt mest pengar...
Det får vi se i de kommande meddelandena inom några minuter.Nejmen seriöst... alla skänker så mycket de vill utefter egen situation...
därför tycker jag det är ganska ointressant hur mycket ni har skänkt.
Självklart. Men det är ändå intressant att veta.
Ingen slår ändå Microsoft och Apple, enligt folk jag känner på svenska MS så ska dem "kriga" om att skänka mest pengar... Lär bli hyfsade summor.. 😉
Det är bara bra tycker jag iaf..
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
June 5, 2004
Kan ju säga det att många här i Sverige drar sitt strå...
Taxibolag kör gratis hem folk från Arlanda, flygplan flyger hem folk gratis och telebolag har gratissamtal till folk där nere.
Men sen finns det ju några riktiga puckon till exempel lapplisorna som ger P-böter till folk som hämtar sina anhöriga som kommer därifrån på flygplatsen.
BTW: Flygplanen som går nerefrån Thailand och till Arlanda är inte ens fulla, så nog finns det flyg till alla som vill komma hem...
4 Guest(s)