November 29, 2003
Har dock hört att det var golfklubbens cash, men iaf.
Krqagyzzz wrote:
undra hur länge han hade sparat växelpengar? jag har sparat i ett år snart, har inte mer än 200:- enkronor. Jisses, det betyder att jag måste spara i 1500år för att komma upp i samma summor som honom.
September 28, 2003
Joni^ wrote: fastbullit, keffing: jaha så ni hade gjort det direkt utan att tänka efter? Nä just precis [Image Can Not Be Found]
det beror nog på mitt sinnestillstånd. men ja det är mkt möjligt. hon får ju tillbaka på försäkringen, och man kan ju lämna en tusing till självrisken om man känner sej snäll. 😀
December 11, 2002
Json_81 wrote: Verkar vara ganska många här som behöver lära sig att skilja på ditt och mitt.
Förresten angående om att det kunde vara en fint från polisen så är brottsprovokation olagligt i det här landet så då hade de inte kunnat få till någon dom.
Yes mor min tar mig jämt och ständigt i örat för att jag inte kan skillja på vad som är mitt och ditt, nä men vafan man får ju iaf ideen när kärringen går med pengarna så där fram dukat.
November 22, 2001
Joni^ wrote: [quote=Json_81]Verkar vara ganska många här som behöver lära sig att skilja på ditt och mitt.
Förresten angående om att det kunde vara en fint från polisen så är brottsprovokation olagligt i det här landet så då hade de inte kunnat få till någon dom.
Yes mor min tar mig jämt och ständigt i örat för att jag inte kan skillja på vad som är mitt och ditt, nä men vafan man får ju iaf ideen när kärringen går med pengarna så där fram dukat.
Nåja, du lyckades ju iaf motstå frestelsen. 🙂
May 17, 2002
[Gamepredator wrote: Sulan][quote=CoLiC]Jag undrar om jag skulle kunna ha hållit fingrarna i styr...
EDIT: Nej
"Rullstolsbunden yngling rånade tant. Togs på bar gärning 25m senare" :)R
du glömmer att Colic kanske har en turbotrimmad eldriven rullsotol alá Callister :bgrin: .
2 Guest(s)