April 10, 2001
Nej det är inte min första, så jag tar en dubbelgrattis då. 🙂
kottetrance wrote: Grattiz. 3 veckor var väl lugnt va? .
Jodå, det var ok för bebisen. normalt skall dom komma efter 40veckor, men är fullt utvecklade efter 37veckor, så detta var lugnt.
Det är mamman som fortfarande inte mår bra. men läkarna har henne under observation, så det skall nog gå bra.
Coore wrote:
När får jag min cigarr? för man brukar väl bjuda sina co-workers på cigarr när man har fått barn.. 🙂
Japp cigarr och whiskey är en regel, dock är du för liten ännu kära kåre, men när du blir stor så skall du få, det lovar jag. 🙂
Har hittat min digitalcamera igen, så jag fyller på med lite bilder ikväll för dem som är intresserade.
Tack igen för alla gratulationer.
June 17, 2002
Peter@20ghz wrote:
[quote=Coore] När får jag min cigarr? för man brukar väl bjuda sina co-workers på cigarr när man har fått barn.. 🙂
Japp cigarr och whiskey är en regel, dock är du för liten ännu kära kåre, men när du blir stor så skall du få, det lovar jag. 🙂
Har hittat min digitalcamera igen, så jag fyller på med lite bilder ikväll för dem som är intresserade.
Tack igen för alla gratulationer.
Jag e tillräckligt gammal o Älskar Whiskey o Cigarr.. jag kan ta Coores andel...=)
April 10, 2001
Måste skaffa en bättre digicam än denna gammla som jag har nu.. bilderna suger i kvalle.
Skall lägga upp några .avi filmer här när jag streamart färdigt.
Har dock lagt upp några bilder till för dem som ännu inte hunnit bli helt uttråkade. Och detta finns att beskåda här
1 Guest(s)