August 13, 2004
Relaxia wrote: Den skulle jag mycket väl kunna tänka mig ha som tapet 😀
Verkade som en trevlig stad. De har brandmän som åker runt, men ingen polis, och det visar sig. En liten bit ner vid paraden fortgår vandalismen. Usch! De skulle verkligen behöva poliser i den staden. De får skola om några militärer, det verkar de ha ett överskott av iallafall 😛
Är en polisbil högst upp i vänstra hörnet som jagar nån brottsling ju (skjuter mot också för den delen). :bok:
November 5, 2002
wojt wrote: [quote=Relaxia]Den skulle jag mycket väl kunna tänka mig ha som tapet 😀
Verkade som en trevlig stad. De har brandmän som åker runt, men ingen polis, och det visar sig. En liten bit ner vid paraden fortgår vandalismen. Usch! De skulle verkligen behöva poliser i den staden. De får skola om några militärer, det verkar de ha ett överskott av iallafall 😛
Är en polisbil högst upp i vänstra hörnet som jagar nån brottsling ju (skjuter mot också för den delen). :bok:
Så sant. Missade visst den. Men ambulanser är det iallafall ont om.
Ctrl: Nej lyckas inte hitta den.
October 10, 2004
Relaxia wrote: Den skulle jag mycket väl kunna tänka mig ha som tapet 😀
polis är för mesar :p de kör med militär i den staden ju!
1 Guest(s)