December 17, 2005
Vars hittar du den reklamen? Om du menar google så genererar den skit som du söker på dvs inte Nh fel att du surfar på massa konstiga saker..
Edit: såg reklamen (brukar inte surfa på nordichardware så mycket, bara /forum)
Och vad är så opassande? Handlar om Internetteknologi, hade det vart barnporr hade det ju vart en annan pryl men detta? 🙄
May 17, 2004
jag tänkte mer på reklam som egentligen inte passar in i sammanhanget. mins en gång att jag läste i en tråd där medicin nämdes och google reklamen längst ner ´löd ungefär "JESUS ÄLSKAR DIG - abort är dåligt, läs bibeln"
på tal om medicin
ett exempel 🙂
November 7, 2005
May 17, 2002
Den stora reklamen för högskolan som kom idag (eller var det igår) är ganska irriterande. Inte reklamen i sig, men den gör att man inte ser nyheterna, inte ens den första, utan att scrolla ner. Det gör att man inte bara kan slänga en blick på sidan för att se om det kommit något nytt, utan man måste aktivt scrolla och hålla på. Reklamen gör alltså att sidan blir mycket mindre användarvänlig, den är alltså ivägen och förstör funktionaliteten för sidan, vilket jag tycker är viktigt!
February 10, 2004
jag pallar inte starta en ny tråd, så jag skriver här, det har ju Nästan emd ämnet att göra..
så till saken:
Finns det någonstans man kan klicka för att se ALLA annonser som ligger uppe på NH just nu?
såg nån reklam för sharepoint? om de nu hette så..
han inte se vad det var, de försvan när inlägger hade skickats.
November 27, 2003
airman wrote: Den stora reklamen för högskolan som kom idag (eller var det igår) är ganska irriterande. Inte reklamen i sig, men den gör att man inte ser nyheterna, inte ens den första, utan att scrolla ner. Det gör att man inte bara kan slänga en blick på sidan för att se om det kommit något nytt, utan man måste aktivt scrolla och hålla på. Reklamen gör alltså att sidan blir mycket mindre användarvänlig, den är alltså ivägen och förstör funktionaliteten för sidan, vilket jag tycker är viktigt!
Du har fortfarande rubrikerna till höger. Banner kommer att ligga kvar under tiden som det är ansökning till högskolan 😉
//Andreas
May 17, 2002
Delph1 wrote: [quote=airman]Den stora reklamen för högskolan som kom idag (eller var det igår) är ganska irriterande. Inte reklamen i sig, men den gör att man inte ser nyheterna, inte ens den första, utan att scrolla ner. Det gör att man inte bara kan slänga en blick på sidan för att se om det kommit något nytt, utan man måste aktivt scrolla och hålla på. Reklamen gör alltså att sidan blir mycket mindre användarvänlig, den är alltså ivägen och förstör funktionaliteten för sidan, vilket jag tycker är viktigt!
Du har fortfarande rubrikerna till höger. Banner kommer att ligga kvar under tiden som det är ansökning till högskolan 😉
//Andreas
Ja, det har du iofs rätt i, får väl börja kika där istället...
January 7, 2006
Delph1 wrote: Ja men då kan jag passa på att hacka lite på Kalmars usla j**la väder. Även när solen skiner och det verkar vara hur skönt som helst ute så blåser det något jävulskt och man blir bara så lack 🙁 :banghead:
//Andreas
Jo, precis, för personer som bor vi en medelstor sjö ska ju klaga på att det är blåsigt 😉
November 27, 2003
hULt0 wrote: [quote=Delph1]Ja men då kan jag passa på att hacka lite på Kalmars usla j**la väder. Även när solen skiner och det verkar vara hur skönt som helst ute så blåser det något jävulskt och man blir bara så lack 🙁 :banghead:
//Andreas
Jo, precis, för personer som bor vi en medelstor sjö ska ju klaga på att det är blåsigt 😉
Skulle inte kalla Östersjön eller Kalmarsundet för sjö, men visst 😉
//Andreas
December 17, 2006
Niklas.Andersson wrote: Nu tänker jag klaga på nånting som stör mig
Mcdonalds top10 dom har gjort reklam jämnt för vissa utvalda varor kostar 10
OCH SÅ VISAR DOM MCCHICKEN JUNIOR FÖR 15kr FAST DOM HÅLLER UPP EN TIA!!IRRIATIONSMOMENT 1
Jag stör mig också på den reklamen :burn:
1 Guest(s)