Dehman wrote: [quote=Vamp]Hmm, tror nog den där listan får stanna i Moskva, då den snarare verkar ha 90% fel här i sverige (iaf NH) 😀
Jo, men sen lever nog väldigt många här i en drömvärld. 😉 Önsketänkare hela bunten. ;P
Döm inte alla andra efter ditt eget beteende..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 18, 2003
Den där listan lär ju vara i underkant i sverige i alla fall? Jag har då alltid kört på att penisen är 70% av skostorleken (i cm), har då fungerat för mig i alla fall... Skostorlek 48 😉
Detta är lite som när man snackar med polarna på något sätt, alla överdriver som satan 🙂
Nejdå, ärligt så tror jag inte den där listan stämmer om man ska tro på vad folk skrivit här i alla fall 🙂
June 18, 2001
Längden på mina fötter stämmer inte överens med skostorleken som anges. Det är inte ens nära.
Det stämmer hyggligt för mig om jag går efter skostorlek. Eftersom det inte verkar göra det för någon annan är det förmodligen så att JAG HAR EN LITEN PENIS.
Ingen porsche än... :-k
July 18, 2003
Dehman wrote: [quote=Vamp]Hmm, tror nog den där listan får stanna i Moskva, då den snarare verkar ha 90% fel här i sverige (iaf NH) 😀
Jo, men sen lever nog väldigt många här i en drömvärld. 😉 Önsketänkare hela bunten. ;P
Om du är en tjej mellan 18 och 22, som väger runt 50kg och är runt 170cm lång så kan du få komma hit o mäta. Så ska vi se vem som säger drömvärld sen.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
May 10, 2002
*blitz* wrote: [quote=Dehman][quote=Vamp]Hmm, tror nog den där listan får stanna i Moskva, då den snarare verkar ha 90% fel här i sverige (iaf NH) 😀
Om du är en tjej mellan 18 och 22, som väger runt 50kg och är runt 170cm lång så kan du få komma hit o mäta. Så ska vi se vem som säger drömvärld sen.
Säger killen som frågar efter tjejer som ska komma och mäta snoppen på han.
*blitz* wrote: [quote=Dehman][quote=Vamp]Hmm, tror nog den där listan får stanna i Moskva, då den snarare verkar ha 90% fel här i sverige (iaf NH) 😀
Tjej på 50kg?? Då är det inte en tjej, det är en småflicka. Alternativt en anorektiker..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
July 18, 2003
abishai wrote: [quote=*blitz*][quote=Dehman][quote=Vamp]Hmm, tror nog den där listan får stanna i Moskva, då den snarare verkar ha 90% fel här i sverige (iaf NH) 😀
Säger killen som frågar efter tjejer som ska komma och mäta snoppen på han.
Säger bara en sak, IRONI
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
July 18, 2003
ilg@dd wrote: [quote=*blitz*][quote=Dehman][quote=Vamp]Hmm, tror nog den där listan får stanna i Moskva, då den snarare verkar ha 90% fel här i sverige (iaf NH) 😀
Tjej på 50kg?? Då är det inte en tjej, det är en småflicka. Alternativt en anorektiker..
Gillar smala tjejer, alla har ju olika smak. Dock inga anorekiter!
IBM Thinkpad T60
June 17, 2001
Då har nog denna killen svårt att hålla balansen
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
March 23, 2004
Alex aka NH|WiggeR wrote: Då har nog denna killen svårt att hålla balansen
Mutanter borde inte få räknas :-k
4 Guest(s)