September 12, 2001
Här är tråden som behövs när herrarna Snorch
och fisken tjattar om deras körningar i andra trådar. 😉
Det finns några lastbilsförare till i detta forum och dessa är varmt välkommna i denna tråd.
Så grabbar...nu har ni tråden där ni kan utbyta erfarenheter helt utan att skämmas. 😉
July 14, 2005
Jag har minsan justerat insprutarna på en Scania DS9 och bytit bromsbelägg på en annan Scania 😎
Men det var typ 1989 då jag gick Maskinmekanikerlinjen på Fordonstekniska i Ljusdal, tyvärr vart det inte så mycket jobba och var mer intresserad av Datorer så den vägen vart det istället.
February 12, 2003
opA87 wrote: Jag brukar flasha lastbilschaffisarna med mina dimljus då det sägs att lastbilschaffisar avskyr bilar som bländar dom med dimljus :blink:
Jag skulle gladeligen ställa alla idioter med dimljus på en lång rad och sätta nackskott i var och en, men det är jag.
April 24, 2007
csm101 wrote: Har C-kort och kört lastbil en hel del men inte fan hindrar det mig att köra med dimljus på.
Fuck andra ffs, ser blien snygg ut med dimljus och parkeringsljus så ska dessa vara igång. 😀
Sant, många bilar ser så jäkla bra ut med dim+parkeringsljus 😀
Synd att halv & dim är förbjudet, det ser ännu bättre ut 🙂
Kul med tråd åt dessa gossar 😎
Jag får bara köra lastbil när jag har kronans kläder på mej, iofs spelar det ingen roll eftersom jag blir så sömnig av att köra långa sträckor.
Dvs inget yrke jag skulle satsa på.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
2 Guest(s)