Ctrl wrote: Och ? Finns väl ingen användning för överdimensionerade saker heller.
Bara tomtar med för mycket pengar som inte vet vad dem skall göra av de som köper sånt.
Helt rätt.
Har man ett väl fungerande könsorgan så behövs inget lullull runtomkring.
😎
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
August 11, 2005
Ctrl wrote: Hur skall du ha det nu ? innan så var du för CP-snorungeljusen ... nu helt plötsligt tycker du tvärtom ?
Ich bin ein "vända der kappa nach vinden"-politiker fattar du väl?!
Vinden eller cash, upp till er. Med andra ord kommer ni få väldigt mycket inflytande :bgrin:
Appropå lastbilschaffisar.. Fick nyssens ett sms från min kusin som så passande kör lastbil..
-Tradarchaffisen stod i en korsning.
Från höger kom en n*g*r på trampcykel, och från vänster var det också fritt.
Hmm..
:-S
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
April 13, 2007
ilg@dd wrote: Appropå lastbilschaffisar.. Fick nyssens ett sms från min kusin som så passande kör lastbil..
-Tradarchaffisen stod i en korsning.
Från höger kom en n*g*r på trampcykel, och från vänster var det också fritt.
Hmm..
:-S
Mahaha.. alla cyklar har väl trampor?! 😛
emokid wrote: Mahaha.. alla cyklar har väl trampor?! 😛
Motorcykel, sparkcykel?
🙄
Skitsamma, nu stod det "trampcykel" i sms'et, så då skrev jag så.
August 11, 2005
skiroy wrote: Det stora problemet för dig är att Skiroyismen har redan tagit över och det utan att synas i onödan. Så se upp... 😉
Jag kör en Bush:
Looki here Skiroyism. We're gonna find you. We're gonna find you and bring you to justice! And the I, El Prezideñtje will rule.// El Prezideñtje
November 27, 2003
csm101 wrote: Jag kör en Bush:
Looki here Skiroyism. We're gonna find you. We're gonna find you and bring you to justice! And the I, El Prezideñtje will rule.// El Prezideñtje
Jag menar, allvarligt, tror du verkligen att amerikanerna röstade fram en färgad president? Vi satte honom där. Mest för att jävlas med dom så klart, sen att han är hyfsat kompetent är bara bonus.
//Andreas
August 11, 2005
Delph1 wrote: Jag menar, allvarligt, tror du verkligen att amerikanerna röstade fram en färgad president? Vi satte honom där. Mest för att jävlas med dom så klart, sen att han är hyfsat kompetent är bara bonus.
//Andreas
Minions!
Jag kräver dass ni gör mich zu der ledare!
All Hail to El Prezideñtje!
Ps. Som tack får ni varsin polkagris i valfri smak.
🙄
Det var visst nått om lastbilar i topic vill jag minnas..
:cy:
March 10, 2003
Så du vill bli "dass ledare" ? Tror delph1 kanske kan fixa det. Han känner folk som nog skulle behöva en
som städar dass på de lägre nivårena av astra zenica.
Edit:
Alternativt någon som städar upp efter hans sorkpest.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
August 11, 2005
Ctrl wrote: Så du vill bli "dass ledare" ? Tror delph1 kanske kan fixa det. Han känner folk som nog skulle behöva en
som städar dass på de lägre nivårena av astra zenica.
Edit:
Alternativt någon som städar upp efter hans sorkpest.
Även El Prezideñtje kan bli arbetslös ibland und für att visa att Ich bin ein av er måste man kavla upp ärmarna och köra i nävarna i dass klo ibland :bgrin:
August 11, 2005
chief wrote: Googlade lite snabbt med hittade inget vettigt resultat 😛
Vad betyder det ens? :bgrin:
Du vet när du låser dörren och börjar tokrunka till en redtubeklippp i tron om att du är ensam?
Allestädes närvarande innebär i princip att du inte är ensam och att någon vet vad du sysslar med, i detta fall Skiroy. Vilket leder oss till att han tydligen gillar att smygtitta på unga grabbar som smeker sig själv.
Eller var det fel slutsats dragen av mig? :bgrin:
2 Guest(s)